Börjar bli klart bara fälgarna bak kvar, får se om ja tar dom senare ikväll eller imorn.. ska bli kul och se helhetsbild sen vet att de kommit färg på däcken men de kan tas bort enkelt..och nya muttrar ska ja köpa också..
fan underbart nu äntligen vet jag vart jag kan hitta den oljefilter tången tycker den är grymt bra
Hehe bra då om den inte finns på ditt ÖoB så finns den i Avesta i dalarna
Och nu har ja börjat me målningen fälgarna fram är snart klara..ska bara torka en stund, om dom någonsin gör de i den här kylan bilder kommer upp sen..
ha ha ha får väl bli en road tripp då om den inte finns här:P fälgarna blev helt okey
fan underbart nu äntligen vet jag vart jag kan hitta den oljefilter tången tycker den är grymt bra
Och nu har ja börjat me målningen fälgarna fram är snart klara..ska bara torka en stund, om dom någonsin gör de i den här kylan bilder kommer upp sen..
ha ha ha får väl bli en road tripp då om den inte finns här:P fälgarna blev helt okey
Hehe, annars kan ja köpa en och skicka till dig lugnt för min del om du nu är sugen på en om det inte finns som tack för du hjälpte mig me elproblemet bakom mätarhuset hehe.
jo fälgarna blev ja lite nöjd över kommer upp helbilder imorn så håll utkik då ;P
Hehe, annars kan ja köpa en och skicka till dig lugnt för min del om du nu är sugen på en om det inte finns som tack för du hjälpte mig me elproblemet bakom mätarhuset hehe.
jo fälgarna blev ja lite nöjd över kommer upp helbilder imorn så håll utkik då ;P
ne det är lungt ska nog hitta en i storstan med med tack än då:) klart jag ska utkik
ne det är lungt ska nog hitta en i storstan med med tack än då:) klart jag ska utkik
hehe okej har uppdaterat listan på första sidan, stiligt va?
Så, lite helbilder då. Men fälgarna fram behöver lite mer färg på sig..får ta det ikväll vet att de sitter tre garaget.org dekaler på nu, hah..men ja ska ta bort två.. dom små och behöver verkligen vita blinkers..usch va dom oranga förstör
Senast redigerat av NissanMotorsport (12 januari 2010)
Brr, nyss kommit in från Garaget, mekat bort ena strålkastartorkaren.. den högra tar jag imorn, för kallt Lyckades dra av två skruvar, ha sönder blinkerslampan, ha sönder blinkersglaset.. hah.
Angående plupparna är det för att stoppa torkarna att gå under lyktans glas, plocka bort dem då de nu inte har någon funktion + att det ser bättre ut utan, för den som har ögon för detta
Angående plupparna är det för att stoppa torkarna att gå under lyktans glas, plocka bort dem då de nu inte har någon funktion + att det ser bättre ut utan, för den som har ögon för detta
aa okej då vet ja tack får ta bort lyktorna igen onödigt jobb när man kunde frågat innan, men äh, sitter med 4 skruvar.. går på en 20 min ;P