en 2 bladig alujumjum vinge haha, ska montera ihop den imorn tror jag, kanske blir tillomed ikväll o ta kort på den, känner att alla r-vingar, o dom flesta vingar som finns till 850 är för vanliga, så tänkte chansa på att det blir bra på denna, o blir lite mer utstickare
herregud vad fan sysslar du med? en gammal slut 850 som du skickar på nån jävla hyvel samt nån hemmagjord front. antar att japsdämparen inte är långt borta. . . nämnde jag nått om blå dioder eller är dom redan på?
herregud vad fan sysslar du med? en gammal slut 850 som du skickar på nån jävla hyvel samt nån hemmagjord front. antar att japsdämparen inte är långt borta. . . nämnde jag nått om blå dioder eller är dom redan på?
det är inte nån hemmagjord front på, det blev ändrade planer, o vingen är inte säkert än heller. men om du tkr de är så fult o så, varför ens kolla o komentera?
Kommer följas gillar fronten skarpt.. Att olje locket inte håller tätt är inte ngn nyhet men kör inte den där vingen passar inte bilen + att många kommer klanka på det att den ser ut som en epa eller ngt liknande..(tyvär finns såna människor) Men keep on going kommer följas
Kommer följas gillar fronten skarpt.. Att olje locket inte håller tätt är inte ngn nyhet men kör inte den där vingen passar inte bilen + att många kommer klanka på det att den ser ut som en epa eller ngt liknande..(tyvär finns såna människor) Men keep on going kommer följas
tackar men nu äntligen verkar inte locket läcka hälst skulle ja vilja trycka dit en evo vinge, men dom kostar lite för mkt tyvärr, men är fundersam på vingen jag köpt, kosta bara 600, så va inte direkt nåra pengar, men turbo vinge eller så vill jag inte ha
riktigt snyggt.. håller med om att den vingen inte riktigt passar in. men annars rent allmänt vart det riktigt snyggt med den fronten.. köpte du den nånstans??
riktigt snyggt.. håller med om att den vingen inte riktigt passar in. men annars rent allmänt vart det riktigt snyggt med den fronten.. köpte du den nånstans??
tackar lutar åt en annan vinge:P på www.scstreetstyle.se tror ja det heter riktigt prisvärd o klockren passform, dock så va de lite hålor o så, men de va bara o spackla o slipa väldigt lite