Nu har jag kommit till den punkt att jag är i valet och kvalet, om jag ska ta bort min kolfiber-spoiler eller inte... Bakluckan är full av rispor och repor, så den tillsammans med några andra delar av bilen ska målas i slutet av den här månaden.
Så nu är frågan, ska jag ta bort kolfiberspoilern eller låta den vara kvar?
Bifogar två bilder så att man ser bilen med och utan spoiler...
Nu vill jag höra er åsikt Ta bort den, och lägga någon liten plastspoiler, eller vara helt utan, eller låta den sitta kvar?
edit: lade upp bättre bilder edit2: lade upp en bild bakifrån
låt den vara på sticker ut lite=) annars ser ju alla bilar likadana ut och de är inte roligt ju.... tycker ochså att du ska göra som du själv tycker och skita i vad alla andra tycker..
låt den vara på sticker ut lite=) annars ser ju alla bilar likadana ut och de är inte roligt ju.... tycker ochså att du ska göra som du själv tycker och skita i vad alla andra tycker..
Nu är det bara så, att jag kan inte bestämma mej därför tänkte jag att den stora massan får säga sitt också
personligen tycker jag att vingen ska väck men men smaken är som baken.. gör som du tycker ser bäst ut är ju trots allt du som ska åka i din o ingen annan
Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!
sku kanske se bätter ut om den var närmare bakluckan! och inte så högt opp! eller så tar du bort den! men tycker det tillika ser ganska bra ut med den där bara den sku va lite lägre! förstår att du har svårt att välja!