Här händer det massor med kul juh skickade subframen på blästring idag + lite annat =P här kommer jag kolla massor. redan fått lite bra tips =P
tänkte samtidigt kolla hur du fick loss styrservon från styrstaget?
Tackar:) jaså de funderar jag på göra snart också, vad har du fått för pris för blästring av dom grejerna då?
De hade ja lite problem med först men tror jag drog styrstaget uppåt från styrservon, sitter nog ett litet clips eller nå som låsning där också! men de ska bara vara så, sen får man väl bända och trycka lite
det där har jag med målat idag men jag tog inte bort riktigt då mycket som du har gjort =P kommer bli riktigt snyggt. när har du planerat att ha bilen färdig? vill se den när den är klar
Tackar:) ja du.. de beror alldeles på hur mkt pengar ja får ihop, ja går ju fortfarande i skolan så man är ju inte rik:P men ja hoppas att den är klar nångång i sommar iaf
Färdig maskerat och klart för lack inte den finaste maskeringen men den duger
Nu har jag äntligen fått på lack och blev rätt nöjd med resultatet faktiskt (System kamera kort)
Nu ska framvagn och massa små delar blästras och lackas, även byta bussningar osv.. börja montera lite delar så småningom, fixa bromsarna och växellåda... men de känns som de är ett tag kvar tills dess, pengar behövs ju för att göra allt också men man har fått lite mer motivation nu när lacken är klar iaf