Film är ju obligatoriskt på bilarna häromkring Får se lite imorgon nu då.
Ja det är ju det finns ju lite filmer med audin med den va så jävla rolig den! men bmw med jätte hjulspin blir kul det med haha... börn tävling i sommar
Ser ut och bli ett trevligt bygge!! Roligt med mycke mos!! förmodar du ska köra med e85 och lär det ju va lika bra å sattsa på 1600kubikare, blir kanske lite gränsfall med 1280? Vad tänkte du köra med för koppling, drivlina? nyfiken;) lycka till kommer nog bli kanon! /Robin
Ser ut och bli ett trevligt bygge!! Roligt med mycke mos!! förmodar du ska köra med e85 och lär det ju va lika bra å sattsa på 1600kubikare, blir kanske lite gränsfall med 1280? Vad tänkte du köra med för koppling, drivlina? nyfiken;) lycka till kommer nog bli kanon! /Robin
tjenna. tack ja de blir det. har 1600 speridare på g nu o tre bosch 044 pumpar lär ju funka bra. har två nya pumpar funderar om jag ska satsa på en till nu på engång för framtida behov.
jag har inte bestämt mig än.. har en kör Sachs 618 men fyrpukad sinterlammel nu på gammla turbo motorn, vet inte om den kommer funka el inte får se hur de blir när det börjar dra ihop sig mot våren. kardan lär ju bli en förstärk svea skulle jag tro. lär ju bli värre drivaxlar med.