Här kommer lite uppdateringar på projeket buren är klar bilen är grunad inut i stol klart insuget börja ta form med plus att jag räka lite på hur det ska se ut för att ge så bra eftekt som möjligt.
nya fina stolen på plats
skilsen för alu svetsning sitter kvar fast det va två årsen man svetsa mkt i skolan
bara rikta lite till o svetsa ihop det
nu är rören svetsade rejäl fläns med 50x25 ut fräst av http://pantracing.se/ fräst efter min portade topp så det blir så optemalt som möjligt.
mm
de här har jag gjort i dag mätt o räkna lite på hur det ska se ut
Fint fint hörru Vad ska du köra på för storleken på spjällhuset? Dom har väl ett par varianter på KL Racing?
ja jag börja bli rätt nöjd nu ett stort tack till lerkann (erik) som klipte till fina alu plåter i går på jobbet som jag svetsa i dag riktigt bra gjort jag vet inte riktigt vad det blir med 75-80mm blir det nog får se vart jag kommer handla de nån stans hoppas på lite bättre pris hos nån men de är svår flörtat tycke jag..
nu har de blivit lite gjort i helgen iaf bilen kommer även finnas med på elmia i år. men den kommer inte vara klar med i stort sätt hoppas jag iaf riktigt taggad nu
börja likan nåt ini nu bara stolen kvar. plus lite dörrsidor o mellan väg osv..
M3 3,2 diff o drivaxel har man kommit över nu stort o tungt men jävligt starkt.