3036
Sök

Hjälp björn hem!!!! det handlar om liv och död!!

hbxservice.com
1 471 Inlägg
29 oktober 2009
Trådstartare
Bjare skrev:
Jag tvivlar inte en sekund, jag tror på händelsen. Men det är bara en känsla.

För att öka chanserna för folk att tro på det så hade jag lagt ut ett telenummer.
Bilder på personerna osv..  Men ja önskar lycka till.

tack för att någon tror mei i alla fall:) den enda bilden jag har är i el film på youtube men kan lägga den som länk och det enda nr jag har är till hanses systerdotter och det är: 0738338441 josefine.

http://www.youtube.com/watch?v=aysK9lRU7Dg

god gave us turbo lag to give the v8 suckers a slight chanse

Fisketokig
2 997 Inlägg
29 oktober 2009
Eh?

Det är sånt vi har reseförsäkringar till. Har han olyckas på tjänsteresa är det företagets försäkringar som gäller.

Är det privat så är det väl inte svenska folkets medkänsla man ska vända sig till bara för att man klantat sig med att ha sig rätt försäkrad.

Sånt här gör en bara jävligt förbannad.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

DFFL
9 020 Inlägg
29 oktober 2009
Taskigt läge, men varför ska jag betala för att han är snål?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

blacken
29 oktober 2009
FireTraXX skrev:

FireTraXX, var snäll nu, om det är sant så ska du veta att nästa gång så kan det vara du. Lite solidaritet ska du väl ändå ha någonstans i dig..

DFFL
9 020 Inlägg
29 oktober 2009
blacken skrev:
FireTraXX skrev:

FireTraXX, var snäll nu, om det är sant så ska du veta att nästa gång så kan det vara du. Lite solidaritet ska du väl ändå ha någonstans i dig..

Nej, det kommer aldrig att vara jag.
Jag är försäkrad i alla lägen.

Självklart så känner jag medkänsla med hans familj, men han får fan skylla sig själv.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Roos
29 oktober 2009
FireTraXX skrev:

Haha är dumt att skratta om det här nu är sant men det lät rätt kul rolltongue

blacken
29 oktober 2009
FireTraXX skrev:
blacken skrev:
FireTraXX skrev:

Nej, det kommer aldrig att vara jag.
Jag är försäkrad i alla lägen.

Självklart så känner jag medkänsla med hans familj, men han får fan skylla sig själv.

Hörrö du, "Shit happends" gäller även dig..

hbxservice.com
1 471 Inlägg
29 oktober 2009
Trådstartare
FireTraXX skrev:

idiotiska kommentarer klarar ja mej utan tack!! ingen har tvingat dei att betala!!! e kanske inte det lättaste läget att betala sej hem i om man e i hans sitts??? som sakt idiotiska kommentarer klarar sej nog alla sej utan oavsett va de gäller!!!!
Senast redigerat av saablover_1 (29 oktober 2009)

Roos
29 oktober 2009
Tycker det låter väldigt konstigt då Sverige och Thailand har väldigt bra kontakt sensimellan (eller hurfan det stavas). Visst, sjukvården i Thailand är dyr men är han försäkrad borde det inte vara några problem. När det blir krig i något land och det helt plötsligt ploppar upp en massa svenska medborgare där som vill "hem" så är ju inte det några problem.

hbxservice.com
1 471 Inlägg
29 oktober 2009
Trådstartare
rooos skrev:
Tycker det låter väldigt konstigt då Sverige och Thailand har väldigt bra kontakt sensimellan (eller hurfan det stavas). Visst, sjukvården i Thailand är dyr men är han försäkrad borde det inte vara några problem. När det blir krig i något land och det helt plötsligt ploppar upp en massa svenska medborgare där som vill "hem" så är ju inte det några problem.

det e ju just det han inte e...

Roos
29 oktober 2009
saablover_1 skrev:
det e ju just det han inte e...

Alla har ju någon sorts av försäkring? Kloka folk iaf. Hemförsäkring eller vad som helst. Har man inte råd med det har man inte heller råd att åka till Thailand. Skittråkigt om det är sant, men även trots försäkring så skulle Sverige nog plocka hem honom. Resten får man lösa sen. Så har det ju funkat förut, varför inte nu.

1 002 Inlägg
29 oktober 2009
Om detta skulle vara sanning så skulle man nog "satsa lite mer", och inte bara skriva nått inlägg på en blogg. Varför har man inte hört nått om detta i massmedia? Varför finns det inga bilder och inga kontaktuppgifter mer än ett kontonummer.?

...

blacken
29 oktober 2009
Okej är det sant, så ring för i helvete valfri blaska!..

Svetsare
3 150 Inlägg
29 oktober 2009
dahboy skrev:
Om detta skulle vara sanning så skulle man nog "satsa lite mer", och inte bara skriva nått inlägg på en blogg. Varför har man inte hört nått om detta i massmedia? Varför finns det inga bilder och inga kontaktuppgifter mer än ett kontonummer.?

Håller med, tycker synd om de som kommenterat på bloggen att dom skänkt typ 6000 spänn för att Björn och hans kompisar ska kunna köpa en 32" platt-tv.

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Roos
29 oktober 2009
Faktiskt, om dom var dumma nog och skrev om någon jävla brud som bara kunde springa baklänges pga vaccinet i tidningen så skulle dom nog skriva om det här också? Den där 32"an sitter nog fint kan jag tänka mig.

hbxservice.com
1 471 Inlägg
29 oktober 2009
Trådstartare
tycker man dett avärkar vara bedrägeri så kan ni ju skita i att skriva med!!!!!!! börjar bli lite iriterande att man ska behöva ta SKIT för att en kompises anhörig ligger och behöver hjälp!!! ta kontakt men någon som har bloggen så får ni höra vad dom sejer och då kanske ni fattar att dei inte är ett skämt!!!!! så om någon vill idiot förklara någon i fortsättningen så ta kontakt med en anhörig!!!!!! Eller lena broman svenska ud

Roos
29 oktober 2009
Tyvärr är ju det här ett forum där saker disskuteras och folk säger sin åsikt. Oavsett dumma, korkade, smarta, elaka, snälla.

1 067 Inlägg
29 oktober 2009
OM han jobbar och råkar vara fackligt ansluten kan det finans försäkringar där..   

Värt att kolla

R-Berg
392 Inlägg
29 oktober 2009
FireTraXX skrev:

Bästa inlägget i denna tråd, kan inte göra annat än att hålla med!

hbxservice.com
1 471 Inlägg
29 oktober 2009
Trådstartare
Hool skrev:
OM han jobbar och råkar vara fackligt ansluten kan det finans försäkringar där..   

Värt att kolla

har tipsat om det nu, tack.

Sök