Gillar inte originalfronten speciellt mycket och letade ett tag efter ett snyggt kjolpaket. Kom med lite tur över ett billigt Nismo/JMS kjolpaket, är lite sprickor och hål i det men det ska nog gå att fixa med lite plastning och spackel!
Tog ett tag att få bort originalfronten, men till slut satt den nya fronten på! Riktigt skönt med perfekt passform. Fick dock kapa upp hål längst ner på framskärmarna, funderar på om jag ska täcka hålet med nät eller bara låta det vara.. Kommer mer bilder på hur det ser ut!
Snygg front! kommer att passa riktit bra ! :)Men jag tycker nog du ska ta bort vingen för att få en cleanare look men får se hur det passar med kjolpaketet på! Lycka till!
Hehe, mitt är nog skitigare. Men bättre ska det bli!
haha.. tror jag inte, bakom min motor finns det olja å grus å skit.. haha, ska försöka plocka ut motorn och sen tvätta motorutrymmet i en riktigt tvätt ;D
Ser mycket bra ut det du gjort hittills, blir snyggt med kjolpaketet
Tack!
TurboQ skrev:
Snygg front! kommer att passa riktit bra ! :)Men jag tycker nog du ska ta bort vingen för att få en cleanare look men får se hur det passar med kjolpaketet på! Lycka till!
Tack, kolla inlägg 38# på sidan 2 så får du se varför vingen stannar. Fast börjar gilla vingen mer och mer nu faktiskt och tror det kan bli bra med kjolpaketet på..
MadeByMe skrev:
Aerodynamik skrev:
Hehe, mitt är nog skitigare. Men bättre ska det bli!
haha.. tror jag inte, bakom min motor finns det olja å grus å skit.. haha, ska försöka plocka ut motorn och sen tvätta motorutrymmet i en riktigt tvätt ;D
Haha, okej. Skulle behöva göra samma sak men har inte tillräckligt stort garage..