Ja som ni märkt så har ja inte uppdaterat om bilen på ett tag, de är just så att ja har tagit mig i kragen och börjat byta block i andra folkrace bilen som skar sista tävlingen, samt hjälp farsgubben med skogen osv..
Kan slänga in en bild på hur de ser ut just nu, pv´n står inputtat i hörnet för att farsgubben ska få in sin 4hjuling..
Tänkte ja kunde uppdatera lite här.. Har bytt block på folkrace bilen nu och fått den klar för vinterns is race Så nu har ja flyttat pv´n till lyften och ska börja förstärka klar fronten och laga rost Bjuder på två bilder tillsvidare
*vet om min toe out *
Mvh/Robin
Senast redigerat av VovlokaXxen (23 november 2009)
De blir frigång så de blir över med (Vet att skärmen ser bra ut, men den ja fick av farsan så.. Den är redan svetsad å klar så de är inge att klaga över.)
du vet att det är mycket pengar du kommer att köra sönder eller? bara en ny plåtskärm fram till PV kostar runt 7000kr.... jag tycker att du skall tänka en gång till om detta!
du vet att det är mycket pengar du kommer att köra sönder eller? bara en ny plåtskärm fram till PV kostar runt 7000kr.... jag tycker att du skall tänka en gång till om detta!
Kan säga såhär, just nu är ja på en vagga hur ja ska göra! skärmen går ju rädda, de är bara ta lykt delen från en annan och trycka dit.. asså ja ja vet inte.. ja ska ta ett snack med farsan! Återkommer ikväll med svar!
låter jättebra att du räddar den istället för att offra den åt folkrace, har kört folkrace så jag vet hur lockande det är att bygga en ny. men rädda den stackaren istället
Det är roligt att sitta och läsa allas inlägg om att han ska rädda denna bil. Tänkt så många saab 99:or som gått till Folkrace istället. Det är nog bara en bråk del så många Volvo PV som gått till folkrace så jag tror inte det är så farligt ifall det försvinner en till.
låter jättebra att du räddar den istället för att offra den åt folkrace, har kört folkrace så jag vet hur lockande det är att bygga en ny. men rädda den stackaren istället
Jo de känns kul när man kör en nybyggd, men då ja tänkt lite till så känns de fel att bygga av en pv.. så ska göra en ny projekt tråd om gatbilen
Det är roligt att sitta och läsa allas inlägg om att han ska rädda denna bil. Tänkt så många saab 99:or som gått till Folkrace istället. Det är nog bara en bråk del så många Volvo PV som gått till folkrace så jag tror inte det är så farligt ifall det försvinner en till.
vad har saab med detta att göra?! :S det är bara en bråkdel cadillac -59or som haft gått åt till folkrace i sverige oxå, så vi bygger en sån!? eller va menar du egentligen?
vad har saab med detta att göra?! :S det är bara en bråkdel cadillac -59or som haft gått åt till folkrace i sverige oxå, så vi bygger en sån!? eller va menar du egentligen?
Blev lite rädd när jag satt o läste första sidan i tråden. Men nu när jag sett att du bygger gatbil istället för att bygga krockkudde av den så blev jag lite lugnare igen . Blir nog snyggt tror jag