2668
Sök

Allt jäkla gnäll på polisen!

2 594 Inlägg
16 maj 2006
freddan70 skrev:
ghost_boy83 skrev:
freddan70 skrev:
Gör en kvalificerad fundering på saken, så kanske du kommer fram till nåt bra..  wink

jajag antar det eftersom du blev så sur när jag klankade ner på polisen för att dom prioritera fel

Jag blev inte sur, jag blir bara lite trött när personer kritiserar utan att veta hur det funkar..

vad var det du tyckte som jag kritiserade var fel då ?

Team Tondöv
649 Inlägg
16 maj 2006
Trådstartare
ghost_boy83 skrev:
freddan70 skrev:
ghost_boy83 skrev:

jajag antar det eftersom du blev så sur när jag klankade ner på polisen för att dom prioritera fel

Jag blev inte sur, jag blir bara lite trött när personer kritiserar utan att veta hur det funkar..

Det var folk i allmänt jag menade, inte dig specifikt!
Men det klagas för mycket på hur polisen jobbar, utan att folk vet hur det funkar..
Polisen har t e x ett ganska strikt regelverk att gå efter, m a o kan dom i många fall inte göra vissa saker även om dom skulle vilja!

Gorgilus addictus
4 757 Inlägg
16 maj 2006
Jag tycker att polisen gör ett bra jobb här i sverige....dom gör ju bara sitt jobb. Kom ihåg när jag blev stoppad när jag var ute och övningkörde med skolan...dom ville se körkortet...jag tänkte..jag har ju inget körkort...men jag sa som de var och jag vissade mitt pass och övningkörnings bevis....

Allt för den där jävla hatten!

RushRacing.tk
278 Inlägg
16 maj 2006
Ändra regelverket å låt polisen bli hårdare. Inför:skjut först fråga sen (om det inte e försent).
Bygg nya fängelser: Fyra väggare 20 pers i varje cell ett hål i mitten som toa, en tunn madrass som säng, gallerfönster året runt. Sänk straffskalan: fängelse även vid litet brott. Inför dödsstraff.. Tror att detta skulle få folk att sluta å gnälla så mycket. tror att kriminaliteten skulle minska också..
Senast redigerat av Gislekillen (16 maj 2006)

RushRacing.tk
278 Inlägg
16 maj 2006
kanal 6 nu.. de e poliser de... så ska de vara här i sverige me...

2 594 Inlägg
16 maj 2006
freddan70 skrev:
ghost_boy83 skrev:
freddan70 skrev:

Det var folk i allmänt jag menade, inte dig specifikt!
Men det klagas för mycket på hur polisen jobbar, utan att folk vet hur det funkar..
Polisen har t e x ett ganska strikt regelverk att gå efter, m a o kan dom i många fall inte göra vissa saker även om dom skulle vilja!

jo det kan jag hålla med om,men jag blir så less på folk som jävlas stjäl gör inbrott mm där jag bor,varge natt händer nått nytt, och om man då ser polisen är ute å haffar moppedister så kokar det inomen,men dom har säker nån slags kvot dom måste fylla vad vet jag?

284 Inlägg
16 maj 2006
Gislekillen skrev:
Ändra regelverket å låt polisen bli hårdare. Inför:skjut först fråga sen (om det inte e försent).
Bygg nya fängelser: Fyra väggare 20 pers i varje cell ett hål i mitten som toa, en tunn madrass som säng, gallerfönster året runt. Sänk straffskalan: fängelse även vid litet brott. Inför dödsstraff.. Tror att detta skulle få folk att sluta å gnälla så mycket. tror att kriminaliteten skulle minska också..

fan va rätt tongue då skulle det bli ordning och reda på torpet ;D

Det andra ni tjötar om prioritering å sånt, jag tycker faktiskt att det är lite löjligt att de sätter böter om man kör med halvljus och dimljus samtidigt, men iof så följer de ju bara lagen där, men hade jag vart polis så hade jag bara sagt till dem att släcka dimljusen, inte ge massa böter å shit!

You don't need a reason to help people.

Sök