ska ja va ärlig så tror ja inte de eftersom bilen typ e orginal å inte sticker ut på nåt vis.
men det är ju "ganska" mkt gjort på den om man ställer den brevid en original GTI-TDI så ser man förmodligen ganska stor skillnad men jag får hoppas att den kommer med
Det är just sådana här bilar som har gjort att Elmia har sugit de 2 senaste åren..Så svaret är nog nej på din golf..Jag är själv inte säker på att komma in med min Eclipze...
hehe har bara en liten fråga här tror ni att min golf platsar på Elmia mässan? (svara gärna ärligt )
ska ja va ärlig så tror ja inte de eftersom bilen typ e orginal å inte sticker ut på nåt vis.
men det är ju "ganska" mkt gjort på den om man ställer den brevid en original GTI-TDI så ser man förmodligen ganska stor skillnad men jag får hoppas att den kommer med
Ärligt tycker jag inte det.
Ända jag såg när jag tittade in väldigt snabbt var ny front, andra bakljusen , en färdigbyggd i slängd baslåda.. såna bilar ser man varje dag i trafiken..
Ärligt tycker jag inte det.
Ända jag såg när jag tittade in väldigt snabbt var ny front, andra bakljusen , en färdigbyggd i slängd baslåda.. såna bilar ser man varje dag i trafiken..
http://www1.garaget.org/gallery/archive/121930/801314_mmqsz6.jpg Då var det snart dags igen Bilsport Performance och Custom Motor Show 2010 kommer nog bli riktigt skoj (lite tidigt med denna tråd men ändå) Vilka kommer komma och besöka Bilsport Performance och Custom Motor Show 2010? Eller kanske skicka iväg en anmälan?
Men vill ju med veta när allt drar igång på natten ^^
Den diskussionen är på väg upp varje år, men vi måste hålla oss till reglerna §8 Uppmaning till brott • Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.
tänkte åka ner enbart under kvällen i påsk för har man varit inne på elmia en gång så behöver man inte gå på 5 år igen bara samma grejer som vanligt tyvärr . men har inte kvar 240:in längre så får skaffa nån annan lite roligare bil å börna med då =P hehe