Långt ifrån bra men en av de bättre jag tagit... Som lite kuriosa är bilden knäppt runt 0100 den 24dec '07 i Trångsund taget med en Z3 med 30sec slutare och lätt redigerad
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
Din älgbild var fin boostrider. Ja, alla andra också för den delan. Men det är på gärdena älgarna ska vara, inte lika fint när dom ränner på vägen. Kan göra ont..
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Fy fan va grymma en del är med kameran:) Riktigt grymma bilder många av er har tagit. Önskar man hade kunnat vara så grym med kameran i handen:) Men antar att det är en träningssak.
Här är ett par skit bilder som jag nästan skämms över att visa i denna tråden men det är iallafall de jag är som nöjdast med på de bilar jag ägt.
Snygga bilder gott folk ! Boostrider, kanon fina bilder. Gillade den sista bilden.. En varm sommarkväll. Man kunde nästan drömma sig bort som att man vore där, med en kall bärs i handen. Bra jobbat!
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
Funderade starkt på det själv, har dock legat inne på sjukhus till o från senaste halvåret, så jag har inte alls haft tid att springa ut och fota. Tack för tipset dock och de fina orden om bilderna. Det uppskattas verkligen