2979
Sök

Vad vill ni ha i julklapp?

129 Inlägg
2 december 2009
Trådstartare
Den 24 December kommer tomten till alla de som varit snälla under året.
Har man varit snäll lämnar han ngt speciellt som just du vill ha. cool
Vad önskar ni er? big_smile

Om tråden inte passar så ta bort den, ville bara kolla vad alla önskar sig smile
God Jul på er föresten roll smile
Senast redigerat av robinwatz (2 december 2009)

FreddeK
2 december 2009
En frisk mamma och folk runt om mig som jag trivs med ska få en riktigt fin jul och hälsan med sig resten av livet.

129 Inlägg
2 december 2009
Trådstartare
FreddeK skrev:
En frisk mamma och folk runt om mig som jag trivs med ska få en riktigt fin jul och hälsan med sig resten av livet.

Riktigt bra sagt där! Det finns på min lista oxå. smile
--
Rob1n
Senast redigerat av robinwatz (2 december 2009)

DFFL
9 020 Inlägg
2 december 2009
Inget, har slutat bry mig. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

FreddeK
2 december 2009
Okej ska vara ärlig att säga att det vore ju nice att få ett större garage så man kan börja dona lite med bilarna också, om vi ska se det lite ur materialistiska perspektivet=) men jag tror jag får några handdukar kanske...hehe=)

129 Inlägg
2 december 2009
Trådstartare
FreddeK skrev:
Okej ska vara ärlig att säga att det vore ju nice att få ett större garage så man kan börja dona lite med bilarna också, om vi ska se det lite ur materialistiska perspektivet=) men jag tror jag får några handdukar kanske...hehe=)

Hehe men man jag ju alltid hoppas att tomten kommer med ett garage till dig då wink
Handdukar är ju oxå trevligt, fast på sitt sätt..
--
Rob1n

1 002 Inlägg
2 december 2009
FireTraXX skrev:

+1

...

4 682 Inlägg
2 december 2009
Pengar!!!!!!!!!!!!

129 Inlägg
2 december 2009
Trådstartare
dahboy skrev:
FireTraXX skrev:

+1

Finns det inget ni grabbar vill ha?
--
Rob1n

DFFL
9 020 Inlägg
2 december 2009
robinwatz skrev:
dahboy skrev:
FireTraXX skrev:

+1

--
Rob1n

God hälsa, men det sätter jag ju själv stopp för när jag lever som jag gör. wink

Så nej, inget.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

129 Inlägg
2 december 2009
Trådstartare
FireTraXX skrev:
robinwatz skrev:
dahboy skrev:

+1

--
Rob1n

God hälsa, men det sätter jag ju själv stopp för när jag lever som jag gör. wink

Så nej, inget.

Haha okej, du sa det.
--
Rob1n

827 Inlägg
3 december 2009
mat... jag vill ha julmat.. det e det bästa med julen.
jag åker hem till mina föräldrar o e där i 2 dagar under julen o bara äter julmat o kollar på julspecial program på tv i degar i soffan... det e allt ja vill ha sen e jag skitnöjd.

152 Inlägg
3 december 2009
Vill ha en ny turbo, S60R grenrör, 42" lcd tv osvosv finns mkt man vill ha ..smile

CRAZYRIDE SWEDEN
336 Inlägg
3 december 2009
Snööööö, så att man kan ut och leka smile ingen som håller med?

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
3 december 2009
Inget alls. Vill bara vara i fred och tagga inför utgång på juldagen och annandagen big_smile

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

OEM <3
6 957 Inlägg
3 december 2009
Att min fars pacemaker återställer honom nu efter en mkt jobbig tid och att jag får vara frisk i jul och ha skoj på juldagen tongue
Materiella ting: DVD-boxar med "How I met your mother" och en parfym, sen är jag nöjd tongue

OEM <3

1 722 Inlägg
3 december 2009
Till bilen : Solfilm,fräsiga fälgar, bättre ljud tongue....skinninredning ??
till mig: PENGAR big_smile tongue

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Egenföretagare
2 496 Inlägg
3 december 2009
Ett vidvinkel objektiv smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

129 Inlägg
3 december 2009
Trådstartare
XtremeTuning skrev:
Snööööö, så att man kan ut och leka smile ingen som håller med?

Snö är ett måste! Vill ut och leka. Bra tips av er andra.
Mera julklapps önskningar nu smile
--
Rob1n

Fisketokig
2 997 Inlägg
3 december 2009
Firar inte jul. Hålla på jäkta efter julklappar och oroa sig att det inte ska överträffa förra årets klappar, det blir bara en dålig cirkel och tror nog de flesta håller med att det går till överdrift.

Folk önskar sig TV, TV-spel, datorer, mobiler och saker för flera tusentals kronor så föräldrarna ibland måste låna eller spendera för mycket för att det ska bli en bra jul.

Därför är det lugnast att unna sig själv det man vill på julen. Rättvist och skönt. Sambon och jag köper inte nåt till varandra utan lägger ner pengar på heminredning och saker till oss båda med gemensam ekonomi.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Sök