Fan vad kul att grunden börjar åka på! Den kommer ju att bli som ny Om du ska lacka bilen röd så tycker jag att du ska köra på den röda som 240:in som Volvo_Mannen visade
Ja det är skönt som fan Den kommer ej bli röd Den blir Ocean Race Blå Med Liten extra skvätt pearl
framstolarna är ju inga problem, men lite pilligt kanske att svetsa fästena. baksätet har jag inte en aning om. Men lycka till
Okej okej. Ja fram får man ju pilla lite med Men frågan är ju med baksätet Ifall det är förbrett Vill ju inte ta sönder det för att korta det Någon mer som har ett bra tips så är det bara att säga till .D Tacksam vid alla svar
Tjenare.Håller på med min volvo 240 och funderar på om det går att fixa in en VOlvo v70s inredning Alltså stolar och baksäte.
Stolarna får man ju in men måste ju modifiera baksätet. Har ni några tips på hur man kan göra eller något roligt tips smile ? Så man inte måste klipa sönder baksätet Så det itne är för brett eller för långt sad `?
Bra jobb med rostlagningen hehe ;) Vad är det för grund ni körde med?
Tackar :) Du om jag ska vara ärlig har ja inte en aning :P Det var kompisen som blandade egen. och målade så vet faktiskt inte :/ Kan kolla upp det kanske :)
Bra jobb med rostlagningen hehe Vad är det för grund ni körde med?
Tackar Du om jag ska vara ärlig har ja inte en aning Det var kompisen som blandade egen. och målade så vet faktiskt inte Kan kolla upp det kanske
Aha okej jag förstår, om du får reda på det så kan du skriva det iallfall En gissning är att det är epoxyprimer men jag undrar ändå mest för att jag är nyfiken på hur andra gör
Bra jobb med rostlagningen hehe Vad är det för grund ni körde med?
Tackar Du om jag ska vara ärlig har ja inte en aning Det var kompisen som blandade egen. och målade så vet faktiskt inte Kan kolla upp det kanske
Aha okej jag förstår, om du får reda på det så kan du skriva det iallfall En gissning är att det är epoxyprimer men jag undrar ändå mest för att jag är nyfiken på hur andra gör
Jagkan ta reda på det på måndag. Men allra underst är det ETC primer typ lite genomskinligt gul rost skydd.som man ej slipar.sen på med slipgrunden:) Men kollar det åt dig