Söker efter: Lars Lindqvist ev. Lindkvist Född 64-11-28 Han påstår sig heta Lars, men hans tilltals namn är egentligen Georg!
Vi vet också med uppgifter FRÅN POLISEN att han är känd som bedragare!
Bilen är en BMW 730i -92a , mörkgrå, med mörkare grå/svart huv, rödtonade baklampor. Registreringsnummer: OUN 894 Fler bilder finns på min användare: Volvo740fiia
Vet du vem han är, vet du något, har du sett något? Tveka inte att skriva eller fråga!
Papprena åker med rekommendation från polisen idag in. För att vi ska slippa böter som han troligast kommer låta oss råka ut för...
MVH En ledsen Sofia som saknar sin Torun!
Senast redigerat av Volvo740fiia (10 december 2009)
Ja men det har jag ju självklart redan gjort. Men hur mycket tror du egentligen att polisen gör? Ingenting typ så länge bilen inte är värd över 200.000:-
men genom det namnet lär du ju kunna få fram adresser. för det är ganska ovanligt, å sen gränsar du av till runt sthlm och kollar runt lite själv med då om du kanske har lite tur och får syn på karln å överrumplar honom med några polare, de kan ju vara ett sätt å få tillbaka bilen
men genom det namnet lär du ju kunna få fram adresser. för det är ganska ovanligt, å sen gränsar du av till runt sthlm och kollar runt lite själv med då om du kanske har lite tur och får syn på karln å överrumplar honom med några polare, de kan ju vara ett sätt å få tillbaka bilen
Söker man på honom på eniro så hittar man honom i huddinge, men han är inte skriven på den adressen. polisen hittar honom inte skriven någonstanns... han ska även tydligen vara med i en församling för hemlösa?!
Att utpeka någon som brottslig är förtal oavsett vad som är sant eller inte i första inlägget.
Tror du hade varit lika förbannad som jag om din bil blivit stulen!
Visst hade jag blivit förbannad men 1 brott rätfärdigar inte att jag själv ska begå ett eller..... ansvariga för garaget.org lär inte bli glada över att få en anmälan om förtal, då dom är ansvariga för det som skrivs. och även du riskerar åtal för samma sak
Brottsbalk 5 kap 1 § Den som utpekar någon såsom brottslig eller klandervärd i sitt levnadssätt eller eljest lämnar uppgift som är ägnad att utsätta denne för andras missaktning, dömes för förtal till böter. Var han skyldig att uttala sig eller var det eljest med hänsyn till omständigheterna försvarligt att lämna uppgift i saken, och visar han att uppgiften var sann eller att han hade skälig grund för den, skall ej dömas till ansvar.
Att utpeka någon som brottslig är förtal oavsett vad som är sant eller inte i första inlägget.
Tror du hade varit lika förbannad som jag om din bil blivit stulen!
Visst hade jag blivit förbannad men 1 brott rätfärdigar inte att jag själv ska begå ett eller..... ansvariga för garaget.org lär inte bli glada över att få en anmälan om förtal, då dom är ansvariga för det som skrivs. och även du riskerar åtal för samma sak
Brottsbalk 5 kap 1 § Den som utpekar någon såsom brottslig eller klandervärd i sitt levnadssätt eller eljest lämnar uppgift som är ägnad att utsätta denne för andras missaktning, dömes för förtal till böter. Var han skyldig att uttala sig eller var det eljest med hänsyn till omständigheterna försvarligt att lämna uppgift i saken, och visar han att uppgiften var sann eller att han hade skälig grund för den, skall ej dömas till ansvar.
Det har du rätt i, tänkte inte så långt. Är så arg och less. Skulle verkligen vilja ta lagen i mina egna händer just nu..