Hehe glömde skriva lite, "Tanken" var att den skulle bli en slit och släng drift bil och därför spelade kittet inte ngn roll men sen så spårade det ur och det blev som det blev men jag är iaf nöjd
Grymt jobb nerlagt på denna bilen Tycker det mesta ser bra ut förutom hjulen, som kunde varit lite större
Hehe tack, jo lite större hadde inte skadat men dessa fälgarna har jag letat efter (Team dynamics pro race 1.2) och är ganska svåra att hitta med detta bultmönster så jag får nöjja mig med någon tum mindre fälgar. Men 17" är inte fy skam
måste vara låg standard på elmia i år.... du har säkert gjort ett bra jobb och det är kul att du är nöjd. men jag tycker inte denna platsar på elmia bland chip foose & co
Vem fan är Nira, och varför ska han spruta åt mig?
måste vara låg standard på elmia i år.... du har säkert gjort ett bra jobb och det är kul att du är nöjd. men jag tycker inte denna platsar på elmia bland chip foose & co
haha? du snackar i nattmössan^^
Skall bli kul att se den under elmia, skall dit imon så kommer väll fram och tjötar lite säkert