3019
Sök

Nissan 200sx S13 "Drift Tiger" ELMIA 2010 !!!

873 Inlägg
30 mars 2010
skönt att snart vara klar va ?????

tyckte kolfiber ideen på front spoilern vart helrätt smile

mitt nissan 200sx projekttråd www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=177432

SR20 Spirit
335 Inlägg
31 mars 2010
snyggt färgval men vet inte om man kan kalla den något med "drift" med transformers paket:/

7 120 Inlägg
31 mars 2010
Ja jag log nästan lite när jag såg kjolarna och fluffet i bakluckan. Resten är helgrymt smile

Sushi mechanic
72 Inlägg
1 april 2010
Trådstartare
Hehe glömde skriva lite, "Tanken" var att den skulle bli en slit och släng drift bil och därför spelade kittet inte ngn roll men sen så spårade det ur och det blev som det blev men jag är iaf nöjd wink

Inget Mys Utan Fredags Pys ;)

Halvfinsk Norrman från Sverige
586 Inlägg
Sushi mechanic
72 Inlägg
1 april 2010
Trådstartare
NOOX skrev:
skönt att snart vara klar va ?????

tyckte kolfiber ideen på front spoilern vart helrätt smile

Tackar wink Jo det är skönt men det kommer alltid att finnas saker att göra med bilen sen smile

2 788 Inlägg
1 april 2010
Grymt jobb nerlagt på denna bilen smile Tycker det mesta ser bra ut förutom hjulen, som kunde varit lite större wink

Sushi mechanic
72 Inlägg
1 april 2010
Trådstartare
_Fredrik skrev:
Grymt jobb nerlagt på denna bilen smile Tycker det mesta ser bra ut förutom hjulen, som kunde varit lite större wink

Hehe tack, jo lite större hadde inte skadat men dessa fälgarna har jag letat efter (Team dynamics pro race 1.2) och är ganska svåra att hitta med detta bultmönster så jag får nöjja mig med någon tum mindre fälgar. Men 17" är inte fy skam wink
Senast redigerat av -Lewan- (1 april 2010)

1 513 Inlägg
1 april 2010
du kunde kanske offrat 5min extra på att centrera ICn i fronten de var inte så vackert..

Sushi mechanic
72 Inlägg
2 april 2010
Trådstartare
evo_krolle skrev:
du kunde kanske offrat 5min extra på att centrera ICn i fronten de var inte så vackert..

Såg det när jag tog bilderna och det är nu åtgärdat, håller med om att det ser ugly ut wink

295 Inlägg
2 april 2010
måste vara låg standard på elmia i år.... du har säkert  gjort ett bra jobb och det är kul att du är nöjd. men jag tycker inte denna platsar på elmia bland chip foose & co

Vem fan är Nira, och varför ska han spruta åt mig?

Sushi mechanic
72 Inlägg
2 april 2010
Trådstartare
Arnie skrev:
måste vara låg standard på elmia i år.... du har säkert  gjort ett bra jobb och det är kul att du är nöjd. men jag tycker inte denna platsar på elmia bland chip foose & co

Hehe ok wink

Jlmmy
2 april 2010
Arnie skrev:

haha? du snackar i nattmössan^^

Skall bli kul att se den under elmia, skall dit imon så kommer väll fram och tjötar lite säkert big_smile

mvh

Biltok
117 Inlägg
4 april 2010
tycker den är ruggit fin!

trevligt att snacka lite med dig igår smile!

Team Frosth

1 051 Inlägg
18 april 2010
Shit, man kan verkligen få s13 riktigt fina smile Hehe och porrlud, ska inte sånt stanna i epan? wink

478 Inlägg
28 augusti 2012
Trevligt att läsa igenom allt. big_smile Är det inte snart dax att göra något nytt med pärlan / bygga vidare på den med något annat ?

Titta gärna in på min tråd om min Ford Fiesta St 150.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 24&p=1

Sök