Ja idag så plockade jag isär de sista för att få ner sumpen, tvättade rent allt och borra ett nytt hål som jag gängade upp så nu ska de hålla tätt.
Ska sätta ihop de sista imorgon och provköra, hoppas de funkar för då är bilen rdy to go för gatan igen
Jo varför det inte är så mycket updates är bla för jag har börjat studera på dagarna och har inte så jätte mycket tid längre att vara i garaget... men som sagt så kommer de lite bilder framöver, ska bara få tummen ur *** och lägga in dom nya bilderna
jag har legat under min kära Evo hela helgen, har rivit ner oljetråget för att täta om de, och idag fick vi ihop den igen och åkte ut på en åktur för att se om de håller tätt (tätade denna gången med packningsmassa som orginal) men det läcker mer nu än va de gjorde innan
Nu ska jag fixa en korkpackning och se om den kan hålla oljan kvar i sumpen
fan va tråkigt o höra..hoppas det löser sig med vanlig packning då...måste ju vara startklar när man kommer ner:D haha
Ja absolut, men de e ju bra den skitpackningen kvar nu inann den är helt körklar
sånt suger verkligen.när får du den nya?
har inte beställt någon, ja måste köpa ett helt kork ark och göra en själv, det går tydligen inte att köpa som passar till våra block genom mutsubishi Men men då får man lära sig att göra egna korkpackningar
Men om bilen inte rullar som den ska till nästa helg så blir jag tokig
Jag och Ne_Mesis har snackat om namn till våra bilar och Ne_Mesis satte ju Nellie ganska så fort men jag kom aldrig på någe bra, det innebär att Ne_Mesis döpte min bil till Gudrun fram tills jag hittade ett bättre namn
Ja det va tråkigt i da toffe Men jag är med hjälper dig riva igen. När kommer du tebax? kom ju på en liten sak när ni dratt;) kan ej få ut humlan XD
Jo det är tråkigt när de inte funkar men va faan de löser sig shit, hur löser du nu detta med Humlan då? sorry sorry...
Haha XD du jag vet ej får väl starta å varva upp å slänga upp koplingen å se om jag kommer ut;) haha ne jag löser det får se när du kommer uppigen XD ska in till garaget i morn å polera lite avgas å se om jag kan leta lite.
Haha nellie va ju fint;) haha daisy låter som en tant på 80 basst;) en tant med krut i som har svårt hålla tätt;)