sådär nu blir det och börja med soppasystemet har flyttat till ett annat garage 12 meter bort men fick upp en massa hyllor och liknande så man blir av med skiten på golvet så det är riktigt skönt.
ja jag kommer inte åt bilderna på servern sen har jag haft det struligt och lite nere så det är lite svalt här just nu men det ska bli ändringar på det snart tror jag
tänkte säga att projektet har tigit fart igen efter lite stillastående.
det som är gjort är dragit soppaledningar. tagit isär hela subframen alla länkage i bak/framvagn kapat ur hela fronten för montage av IC samt AC så jag får platts med en kylare då turbon tar massa platts. samt att jag vill minsta strålningsvärmen från turbo och DP.
nu håller jag på och funderar på bussningar hur jag ska göra där hmmm.. det är juh hög tid för blästring och målning. chassiet ska ant målas i slutet på månaden. och jag vet inte vad jag ska ha för färg på den. tidigare lutade det åt matt grå metallic men jag fick andra tankar då jag talade med lackeraren. mass jävligt snyggt men svårt och hålla rent mn okej det visste man juh.. problemet vär att jag vill köra grusväg ibland och då är inte matt en rolig färg om man får stenskott och det förändrade minta tankar något ...
fanvad huvlåsen är grisigt dyra nära 900 pix ... nä det blev och riva dörrsidorna och kolla runt på kylare som kan passa ovanpå balken fram och mellan lyktorna inte myckat platts men det kan bli ett jävla djup. får hoppas det funkar har även kommit fram till att jag vill ha en separat elektrisk vattenpump när man blir stillaståendes efter lite race
idag har jag rivit vidare i bakvagnen där något klåpare tidigare har försökt sig på och svetsa blev till att kapa bort hela fästet och bygga nytt så satans tråkigt
hehe ja det kostar och ligga på topp men så tok dyrt behöver det väll inte bli ... om man inte ska ha en massa massa andra grejjor ... jag tar min bil i 3 steg typ ..