Fick den och fick den... Du bad och bönade på dina bara knän om att du oxå ville ha en riktig bil, hells då en VW !
Beviset, titta på bad-reaper (till höger, majestätiskt lutad mot åket) hur han la beslag på MIN bil innan jag ens fått hem den...
Men Alpen är en mkt mkt fin människa och tyckte att bad-reaper förtjänade en riktig bil, inte en skruttig custad Mazda 323232323323232323 osv som stod på hans uppfart...
Kalle (bad-reaper) är en bra bilbyggare och jag tror att hans krigarbuggy kommer att få folk att tappa hakan 2011, det är ju trots allt ännu en bil designad av *"Sveriges Foose" dvs Alpenretter
*Utnämd till det av några bilentusiaster i fyllan 2010...*
gjorde en mall för garage golvet för ett tag sen... o såhär blev resultatet, snyggt?... nää, bryr jag mej?...nää, det ska endå inte visas utan bara frakta grejor! fixade hålen för dom "nya" blinkersena, notera hur org lycktsarg ser ut! blinkersen fixad o lyvktsargen moddad! fick korta org golf 2 spegel arm o sätta ihopp den med bubblans spegel för att på lite bättre proportioner på de hela har även putsat av o grundat bågen
VolksWagen, Its not about miles per hour, its about smiles per mile!