28 december 2009
Trådstartare
tjenare har ett klunkande ljud i framvagnen som är ej kan hitta vad det kan vara men det härs ganska tydligt och man kan känna det i golvet och i pedalerna men det är inte så jätte mycket man känner det i pedalerna å golvet men men det..jag hade en tråd tidigare med detta problem och då var det höger sida men har ej fått veta vad det är på den sidan. och nu har det börjat på vänster sida med.
jag var på besiktningen för två veckor sen och dom såg inga fel på spindelled, styrstag, stabiliserings stag eller bussningar ..men dom sa att det kunde vara fjäderbens lager ..dom kunde inte se det eftersom att bilen är så sänkt .
för det klunkar om man gör ett litet gungande med hand kraft upp och ner så klunkar det ..men det är så jävla tråkigt å byta fel saker
på höger sida så är styrstag och stabilisator staget nyligen bytt ..det enda dom sa på besiktningen var styrstaget på vänster sida var dåligt men det klunkande inte när jag åkte ditt eller efter utan det ha kommit på vänster sida efter besiktningen ..höger har varit så enda sen jag köpte bilen..
väldigt tacksam för bra hjälp att komma på vad felet kan vara ..
Mds