3606
Sök

Angående: Karavan till elmia 2010

947 Inlägg
24 mars 2010
Trådstartare
Blir tyvärr inga dekaler sad

TMR|Team Moisty Racing
454 Inlägg
24 mars 2010
850_GLT skrev:

vafan säger du? yikes varför inte?

TMR|Team Moisty Racing
Supra projekt:
PROJEKTTRÅDEN

200 Inlägg
24 mars 2010
850_GLT skrev:

Nooo sad

283 Inlägg
24 mars 2010
850_GLT skrev:

får Improvisera tyvärr, men fram med Fönsterpenna o skriva ort o garaget namn på bilen? smile

Black Deevill

1 278 Inlägg
24 mars 2010
varför inte?

Street Knight

283 Inlägg
24 mars 2010
syabo skrev:
varför inte?

det är ju iaf ngt som kan symbolisera att det är  "våran" karavan .

Black Deevill

947 Inlägg
24 mars 2010
Trådstartare
dom hann inte göra dekaler då dom bara jobbar denna vecka ut. Men jag ska kolla med någon dekal firma i norrköping så kanske det löser sig ändå hoppas jag.

60 Inlägg
24 mars 2010
Har du hört med Niclas på Sound N Style ? tror han också kunde göra dekaler! MVH

// Johan //

Lackerare
587 Inlägg
25 mars 2010
anmäl mig ja vet inte vad de blir för bil antingen v70 sivil style elller något annat om ja hunnit köpa

1 Inlägg
25 mars 2010
Jag är jätteledsen att jag inte hinner med Era dekaler.

Men hade ni kontaktat mig lite tidigare så hade det funkat. Tidigare år har har det fungerat jättebra. Då har killen hört av sig några veckor innan så jag kan planera lite. Det gjorde han även i år. Men sedan ringde han och sa att han inte kommer hålla i karavanen detta året. Men att någon annan säkerligen kontaktar mig.

Nu jobbar vi inte nästa vecka då vi ställer själva ut på Elmia. Tyvärr är det ju så att dekalerna inte gör sig själva utan det tar tid, de ska torka osv.

Jag ställer jättegärna upp på såna här grejer. Men kommunikationen måste fungera. Hoppas ni har förståelse för detta.

Med vänlig hälsning

Klas Pettersson - Dekaltrim AB

Räser Förer
386 Inlägg
25 mars 2010
850_GLT skrev:
dom hann inte göra dekaler då dom bara jobbar denna vecka ut. Men jag ska kolla med någon dekal firma i norrköping så kanske det löser sig ändå hoppas jag.

ett litet tips: Boost_me jobbar på visuell partner. Han kan garanterat fixa dekaler

Swedish Bmw Mafia
Ett riktigt sprut, det enda rätta
Lindbäck Motorsport @ facebook
Bmw M535 Turbo

www.maniacracing.se
494 Inlägg
25 mars 2010
Nu blir det så att jag kommer att följa med er ändå....

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se

947 Inlägg
25 mars 2010
Trådstartare
reyland skrev:
850_GLT skrev:

ett litet tips: Boost_me jobbar på visuell partner. Han kan garanterat fixa dekaler

Då ska jag kolla med han big_smile

947 Inlägg
25 mars 2010
Trådstartare
dekaltrim skrev:
Jag är jätteledsen att jag inte hinner med Era dekaler.

Men hade ni kontaktat mig lite tidigare så hade det funkat. Tidigare år har har det fungerat jättebra. Då har killen hört av sig några veckor innan så jag kan planera lite. Det gjorde han även i år. Men sedan ringde han och sa att han inte kommer hålla i karavanen detta året. Men att någon annan säkerligen kontaktar mig.

Nu jobbar vi inte nästa vecka då vi ställer själva ut på Elmia. Tyvärr är det ju så att dekalerna inte gör sig själva utan det tar tid, de ska torka osv.

Jag ställer jättegärna upp på såna här grejer. Men kommunikationen måste fungera. Hoppas ni har förståelse för detta.

Med vänlig hälsning

Klas Pettersson - Dekaltrim AB

Tackar så mycket ändå smile Men då vet vi det till nästa gång big_smile

Mekaniker/Däckmontör
1 140 Inlägg
25 mars 2010
är det någon som har nå koll på om det blir nå roliga träffar/ crousingar i jönköping efter mässan på kvällen eller?
Mvh

510 Inlägg
25 mars 2010
Vad är det för dekaler? Och hur många? Och när behöver ni dem? Skall de bara skäras i folie så bör LMKonsult.se kunna hjälpa er. Ligger dock i Göteborg, men är ett bra ställe. 1000 kr/m2 för små grejer, och 750kr/m2 för större.

Men skicka gärna ett PM om det vore intressant. Representanter för LMKonsult kommer finnas på Elmia hela helgen, så om de inte behövs innan mässan, dvs om de kan sättas på under mässan så skulle ni kunna få dem där.

Ha det gott!
Mvh

Emil

200 Inlägg
25 mars 2010
tal0n skrev:
är det någon som har nå koll på om det blir nå roliga träffar/ crousingar i jönköping efter mässan på kvällen eller?
Mvh

Kommer ju vara bilar totalt över allt så bara hänga på nått gäng smile
Alla brukar ju stå o hänga på A6 parkerigen men jag har hört rytkten om att dom ska sätta upp suggor där :S men sånt som märks smile

Mekaniker/Däckmontör
1 140 Inlägg
25 mars 2010
Bjura_e30 skrev:
tal0n skrev:
Mvh

Alla brukar ju stå o hänga på A6 parkerigen men jag har hört rytkten om att dom ska sätta upp suggor där :S men sånt som märks smile

okej ja men då äre väl bara å kika runt då tongue

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
25 mars 2010
tal0n skrev:
Bjura_e30 skrev:
tal0n skrev:
Mvh

Var prat om suggor förra året oxå men det vart inget av, så man kan ju hoppas att dom struntar i det i år med.

155 Inlägg
26 mars 2010
Dark_Angel skrev:
tal0n skrev:
Bjura_e30 skrev:

Var prat om suggor förra året oxå men det vart inget av, så man kan ju hoppas att dom struntar i det i år med.

borde väl finnas någon som är boende i jkpg? Någon som kan ge oss läges status? Eller kanske t o m bilder? smile

Sponsorer | BadAssParts.se | RaidoPower.se | VCRacing.se

Sök