Hade också tänkt att koppla in DRL till min Saab 900. Vill att dom ska vara kopplade till parkeringsljuset! HAde varit schysst om någon hade kunnat hjälpa mig!
Men vill ni inte kunna stänga av dom?? Kopplar du på pljus så lyser dom hela tiden..
Jag hade planer på att få upp LED-slingor (DRL "Day Running Light") men har ingen aning om hur man kopplar dessa.
Är det någon som kan tänka sig att dela med sig av sin erfarenhet med lite beskrivning och eventuellt bilder.
Alla bidrag är välkomna och ni får gärna dumförklara mig för jag är fortfarande i amatörstadiet.
Skall du ha dem på din profilbil, (Saab 9-3 SC) föreslår jag att du drar kablarna via batteriet och sedan in genom torpeden, Inuti bilen finns där en knapp som inte har någon funktion, sitter under (nightpanel) med ett streck på. Koppla sladdarna på den och då kan du sätta på/av dem som du vill. Funderar på att göra samma sak, mitt problem är att jag inte vet var jag ska sätta DRL-ljusen i fronten, finns inget snyggt ställe =/
Men kan man inte bara koppla sladden DRL sladden till något relä istället? Är inte så sugen på att skarva sönder sladden till positionsljuset:) om man kan koppla via ngt annat sätt DVS!