PAN: Givetvis köper jag inte en bil för å vara ball det är för jag älskar bilar. köper ju såklart en bil som jag själv vill ha. men som texten lyder i tråden så vill jag få lite tips vad man tjänar på å köpa osv ngt som inte allt är för dyrt. som samtidigt ser bra ut. och ni borde hålle med om att det ser bättre ut å åka i en fin corvette än en gammal 740 corvette är mer status.
tackar rinnegan för tipset och det var kaxigt att det börja ryka samtidigt hehe som sagt står det nu mellan corvette c4. skyline.. har kollat in lite annonser på blocket alla supror är så jädrans dyra så tyvärr inte en sådan bil. btw min far äger en ford mustang HT 67 tror jag den drar runt 1,5 milen blandad körning
Varsegod. Det kan vara svårt att hitta en Skyline för dom pengarna i bra skick dessutom. Håll koll efter GT-R bara, då de andra versionerna inte har RB26 motorn utan bara en RB25.
Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
PAN: Givetvis köper jag inte en bil för å vara ball det är för jag älskar bilar. köper ju såklart en bil som jag själv vill ha. men som texten lyder i tråden så vill jag få lite tips vad man tjänar på å köpa osv ngt som inte allt är för dyrt. som samtidigt ser bra ut. och ni borde hålle med om att det ser bättre ut å åka i en fin corvette än en gammal 740 corvette är mer status.
tackar rinnegan för tipset och det var kaxigt att det börja ryka samtidigt hehe som sagt står det nu mellan corvette c4. skyline.. har kollat in lite annonser på blocket alla supror är så jädrans dyra så tyvärr inte en sådan bil. btw min far äger en ford mustang HT 67 tror jag den drar runt 1,5 milen blandad körning
Ja så länge man tycker det är kul med bilar spelar det ju ingen roll vad man köper. Själv gillar jag inte bara att köra utan även att bygga Hoppas du hittar en vettig kärra.
Rinnegan varför ska jag just köpa en gtr då? det är väl billigare att äga en enkelturbo slippa betala ifall 4wd går sönder och när båda turbosarna går sönder ngn gång? eller vad är det för skillnad på motorerna ngt jag bör veta
Pan: jo bygga är ju alltid skoj sålänge man har tiden å plats för det hade jag med haft det intresset. tack vi får väl se vad det blir för bil
köper du en skyline me rb25det så kommer du knappast må dåligt av det tro mej ...på me en boostcontroller så har du över 300 hk med lite vridande på knapparna
Rinnegan varför ska jag just köpa en gtr då? det är väl billigare att äga en enkelturbo slippa betala ifall 4wd går sönder och när båda turbosarna går sönder ngn gång? eller vad är det för skillnad på motorerna ngt jag bör veta
Pan: jo bygga är ju alltid skoj sålänge man har tiden å plats för det hade jag med haft det intresset. tack vi får väl se vad det blir för bil
RB25 är definitivt svagare än RB26'an. Dessutom så kommer det att kosta mer att förstärka RB25'an om du är ute efter mycket effekt. Men däremot så kan du rycka en säkring på R32'orna så har du RWD, samt att du måste förmodligen byta vattenpump om den inte är redan bytt på R32'an.
Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
Rinnegan varför ska jag just köpa en gtr då? det är väl billigare att äga en enkelturbo slippa betala ifall 4wd går sönder och när båda turbosarna går sönder ngn gång? eller vad är det för skillnad på motorerna ngt jag bör veta
Pan: jo bygga är ju alltid skoj sålänge man har tiden å plats för det hade jag med haft det intresset. tack vi får väl se vad det blir för bil
RB25 är definitivt svagare än RB26'an. Dessutom så kommer det att kosta mer att förstärka RB25'an om du är ute efter mycket effekt. Men däremot så kan du rycka en säkring på R32'orna så har du RWD, samt att du måste förmodligen byta vattenpump om den inte är redan bytt på R32'an.
Sen kan han köpa r33an så får han en snyggare bil...att säja definitivt svagare e väl ändå att ta i...
Rinnegan varför ska jag just köpa en gtr då? det är väl billigare att äga en enkelturbo slippa betala ifall 4wd går sönder och när båda turbosarna går sönder ngn gång? eller vad är det för skillnad på motorerna ngt jag bör veta
Pan: jo bygga är ju alltid skoj sålänge man har tiden å plats för det hade jag med haft det intresset. tack vi får väl se vad det blir för bil
RB25 är definitivt svagare än RB26'an. Dessutom så kommer det att kosta mer att förstärka RB25'an om du är ute efter mycket effekt. Men däremot så kan du rycka en säkring på R32'orna så har du RWD, samt att du måste förmodligen byta vattenpump om den inte är redan bytt på R32'an.
Sen kan han köpa r33an så får han en snyggare bil...att säja definitivt svagare e väl ändå att ta i...
32:an är ju mycket mer badass. Sen kan man inte jämföra en r32 gtr och r33 gts.. Är mer än motor och drivning som skiljer en gtr mot en gts..
Jo men har man inte tummen mitt i handen så är det bara att byta till RB26 stakar och smidda kolvar så kan du utan problem köra 600hk på en RB25. Gör du det rätt så kommer det hålla hur länge som helst.
Jo men har man inte tummen mitt i handen så är det bara att byta till RB26 stakar och smidda kolvar så kan du utan problem köra 600hk på en RB25. Gör du det rätt så kommer det hålla hur länge som helst.
Jo, det är visserligen sant, men det är upp till han dock.
Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.