Finns ju ett företag i England som säljer ett sexarmat stag funderar om det är värt att köpa det i England när det ifrån speedparts ochså verkar förbättra väghållingen..
Vet du pris & skillnaden??
Svårt att montera detta borra nya fästpunkter el;)
Finns ju ett företag i England som säljer ett sexarmat stag funderar om det är värt att köpa det i England när det ifrån speedparts ochså verkar förbättra väghållingen..
Mvh/''Journeyman''
Jo jag vet att de finns sexarmade stag, men vad jag har läst mig till så ska de inte vara någon större skillnad. Staget ifrån speedparts kostar ju 1000 kr. nej det var jätte enkelt att montera det ända man behöver göra är att såga bort lite plast som är ivägen, sen kör man bara i 2 stag i ramen och skruvar fast staget
Hej, det går ganska segt på bilen fronten just nu och det är för att jag har flyttat och börjat plugga i gävle
Men här kommer en liten bild, byte dimljus idag så de är samma färg som halv/hel ljus och så att båda sidorna funkar
Sen undrar jag om nå det finns nån i gävle området som skulle kunna låna ut garage nån helg då o då så man kan mecka lite på bilen det skulle uppskattas
Mvh/''Journeyman''
Jo jag vet att de finns sexarmade stag, men vad jag har läst mig till så ska de inte vara någon större skillnad. Staget ifrån speedparts kostar ju 1000 kr. nej det var jätte enkelt att montera det ända man behöver göra är att såga bort lite plast som är ivägen, sen kör man bara i 2 stag i ramen och skruvar fast staget
Mvh/''Journeyman''
Tog och köpte mig ett stativ idag, så man kan filma lite ur bilen när man kör Ska även försöka hitta på något så man kan ha kameran på utsidan av bilen men får se.
Inte uppdaterat tråden på länge nu! men inte hänt så mycket under vintern haft annat för mig Har fixat lite små fel på bilen som inte har varit värt att skriva om hehe :p Sen har jag ju även en bmw som det går ganska mycket tid på
men nu har det hänt lite iaf
Oljetemp mätare
min kantstötta fälg lagad + ny målade bromsok och bromstrumman tyvär inte ren nu blev skitigt igår efter en tur till elmia
Fick även mitt ARB22 nu i veckan grym skillnad nu på väghållningen
sen har jag även märkt att nedre varvet på fjädrarna ifram på båda sidor är av så det skramla riktigt drygt om dem när man kör på ojämnheter
Längesen jag gjorde något på saaben men nu är den äntligen sänkt 30mm och även powerflex bussningar i framvagnen dom gamla var verkligen slut! så blev stor skillnad