Lackade kofångarn fram idag har dock ingen "vettig" bild, så ni får klara er utan att se resultatet tills vidare ;D
Har även fixat inredningen på förarsidan, var lite slarvigt gjort ifrån början! För gaspedalen fastnade i mattan å de kunde blivit spännande om man skulle varit ute å kört efter vägen ^^
Har även rivit ner avgassystemet, har två val: antingen ett system på 2.5" eller 3".. hmm.......
aja, väntar spänt på mina emblem, clips och baklysen! hoppas allting kommer denna vecka!
De som ska fixas nu är väl instegslisterna, å nån mer list, stänklapparna, byta soppaslang och kolla varför hjulen på höger sida rullar så segt
Tittade på besiktigtslappen sen den vart besiktad senast, och dom felen var åtgärdade, hittade massa kvitton på delar och service ^^ de var lite kul å läsa faktiskt
Men tror nog att de inte är så mycket mer som behövs fixas innan besiktningen!
Äntligen är de så gott som klart, lite mer skönhets behandling kvar bara! Lite lister invändigt och annat jox Men rent allmänt så är bilen redo för besiktning! Skruvade dit en ny tuta igår, och de var de sista som behövdes göra inför besiktningen!
Bromsarna är fixade, ny soppaledning+soppapump+filter och tutan! de var de sista som fattades och de är klart! Är så stolt över allt de som har hänt med bilen och jag är helnöjd! Får hoppas att man inte får några 2or nu då bara
Får ett nytt batteri idag! Sen blir de att beställa ett nytt emblem för de hände en liten olycka med de ja köpte för några månader sen Men men lika gla är jag ändå