2476
Sök

Ska jag ha 18" lr 19" måste bestämma mig tills på tisdag !

106 Inlägg
4 april 2010
19! byt fjädrar om den blir för hög, det blir snyggt.

729 Inlägg
4 april 2010
DasAuto skrev:
Zadran skrev:
Fan heller 19". Det ser ju för jävla löjligt ut. Omoget och bara för att! Den blir ju hög som ett as om man kör 19". Lyssna in på alla volvoraggare som säger 19". GÄRNA 22" KROMFÄLGAR. 18" skulle se bra ut. Då behöver man inte slamma den alltför mkt för att den ska bli lagom låg.

http://carphotos.cardomain.com/ride_ima … _large.jpg

Ser detta högt ut?

Nej denna ser inte hög ut! (tvärtom är det en av de snyggaste bora jag nånsin sett!) men denna har kjolar och är grymt mycket sänkt! vet ju inte vad TS har för planer med sin bil men det känns som 18" passar bättre på hans... och 18" ser aldrig för smått ut på en bora!

81 Inlägg
4 april 2010
18" och en sänkningssats! smile

5 111 Inlägg
4 april 2010
18". Ser ut som en karikatyr på sig själv med större.

Administratör
2 978 Inlägg
4 april 2010
Klart som tusan du ska ha 19" ! När tjejjer säger att mediumstor duger ljuger dom...... tänk på det.....

En kopp av den svarta såsen...

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
4 april 2010
19" tycker jag helt klart med en sänkning

fälg fantast
1 086 Inlägg
4 april 2010
jag kör likadan bil som trådskaparen fast kombi, har 19" tums på nu , och kan säga att jag ångrat mig, visst ser det bra ut med det och coilovers, men eftersom jag har barn så har d blivit katastof, låter för högt när man kör, förbrukningen ökade mkt mer än vad jag trodde, nästa säsong blir det 18" tums,

19" tummare och över passar bäst på bmw och mercor

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71

4 005 Inlägg
1 maj 2010
Zadran skrev:
DasAuto skrev:
Zadran skrev:
Fan heller 19". Det ser ju för jävla löjligt ut. Omoget och bara för att! Den blir ju hög som ett as om man kör 19". Lyssna in på alla volvoraggare som säger 19". GÄRNA 22" KROMFÄLGAR. 18" skulle se bra ut. Då behöver man inte slamma den alltför mkt för att den ska bli lagom låg.

Ser detta högt ut?

Hörru, Nu får du komma till verkligheten. Du tror han kommer köra sådär lågt eller? Sen med plastpaket på bilen gör ju inte att bilen ser så jävla mkt bättre ut. Vad är anledningen till att köra 19"? Jo visst det kan funka om man kör jävligt lågt. Men 99% kör inte så lågt och då funkar 18" minst lika bra. Lättare fälgar, billigare och framförallt blir bilen lägre.

Respekt för andras åsikter?

16 197 Inlägg
2 maj 2010
Zadran skrev:
DasAuto skrev:
Zadran skrev:

Ser detta högt ut?

Hörru, Nu får du komma till verkligheten. Du tror han kommer köra sådär lågt eller? Sen med plastpaket på bilen gör ju inte att bilen ser så jävla mkt bättre ut. Vad är anledningen till att köra 19"? Jo visst det kan funka om man kör jävligt lågt. Men 99% kör inte så lågt och då funkar 18" minst lika bra. Lättare fälgar, billigare och framförallt blir bilen lägre.

eh?? bbilen går ju att sänka mer om man har mindre fälgar.. en fälg ska fylla ut HELA hjulhuset.. finns inget värre än små fälgar å sen sänker man bilen som fan..

"Testar man inte så får man aldrig veta"

5 111 Inlägg
2 maj 2010
Är det lönt diskutera här längre?
"Tisdag" var nog en tisdag för några veckor sen...

7 396 Inlägg
2 maj 2010
DasAuto skrev:
Zadran skrev:

Ser detta högt ut?

nä men löjligt, då fälgarna sticker ut utanför skärmarna wink

214 Inlägg
2 maj 2010
beror ju helt på hur mycket komfort du vill ha wink jag har 19" på min och visst det är ingen vidare komfort men  man får offra lite för utseendet big_smile

VW Beach Buggy 1300 projekt.
Snälla alla jävla 740 med japsdämare som tror bilen går lika bra som den låter lägg ner!

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
2 maj 2010
Frågan är mer: Vad blev det?

Sök