Hahaha! Du var inte ensam om att fota den gula Seaten som vi vänner var snälla nog att plasta in åt ägaren. Kvällens fotomagnet med tanke på alla som stannade och tog bild.
visst! de e kul mä lite däckrök, men all jävla nerskräpning kan ja inte förstå mig på. ja e inte gammal alls(24) men ja har iaf fått lära mig att skräp ska man slänga i papperkorgen lr soptunnan.
men hur var polisens insats jämfört mä förra året då dom trodde att alla skulle bli rädda bara dom visade sig å skulle spänna musklerna istället fö att köra en sjysst stil mä besökarna. såg på nån bild att de va nån som blev omhändertagen, var de befogat lr tog dom bara nån ur mängden?
det vart ju stenkastning & ölburkskastning på lördagen va ja förstått... så illa att polisen fick ta till kravallutrustning & fly från framsidan till baksidan av A6. hur det gick till på framsidan vet ja inte men ja va på baksidan & då kom poliserna dit & stod där & hade sina hjälmar hängandes vid sin sida
sen har vi även idioter som tyckte de va kul att kasta ölflaskor på vägen vid streetracet med hörde ja vid torsvik
det vart ju stenkastning & ölburkskastning på lördagen va ja förstått... så illa att polisen fick ta till kravallutrustning & fly från framsidan till baksidan av A6. hur det gick till på framsidan vet ja inte men ja va på baksidan & då kom poliserna dit & stod där & hade sina hjälmar hängandes vid sin sida
sen har vi även idioter som tyckte de va kul att kasta ölflaskor på vägen vid streetracet med hörde ja vid torsvik
Jag stod där poliserna stannade först och tog ut två polishundar och någon kravallutrustning fanns inte förutom utdragen teleskopbatong.
Hunderna hamnade i bilen efter cirka 5 minuter och då valde polisen att backa undan.
Det som flög i luften var lite ölburkar samt mynt (vilket dock vara sjukt onödigt med tanke på att de redan var på väg bort).
Därefter så åkte de iväg och då stängdes bara infarterna in till området av.
Var inte en hotfull stämning, men poliserna var märkbart uppretade.