4547
Sök

Bilder: Kvällaktiviter, Jönköping 3/4

6 Inlägg
5 april 2010
Ingen som har bild på min mörkgröna s4 från racet i torsvik på lördagkvällen?smile

Lastbilschaffis
811 Inlägg
5 april 2010
MiWi skrev:
kaxxen skrev:
det vart ju stenkastning & ölburkskastning på lördagen va ja förstått... så illa att polisen fick ta till kravallutrustning & fly från framsidan till baksidan av A6. hur det gick till på framsidan vet ja inte men ja va på baksidan & då kom poliserna dit & stod där & hade sina hjälmar hängandes vid sin sida hmm

sen har vi även idioter som tyckte de va kul att kasta ölflaskor på vägen vid streetracet med hörde ja vid torsvik hmm

Jag stod där poliserna stannade först och tog ut två polishundar och någon kravallutrustning fanns inte förutom utdragen teleskopbatong.

Hunderna hamnade i bilen efter cirka 5 minuter och då valde polisen att backa undan.

Det som flög i luften var lite ölburkar samt mynt (vilket dock vara sjukt onödigt med tanke på att de redan var på väg bort).

Därefter så åkte de iväg och då stängdes bara infarterna in till området av.

Var inte en hotfull stämning, men poliserna var märkbart uppretade.

ahh ok, dåallt det hände stod ja på baksidan iaf & sen kom en karavan på 5-6 polisbilar till baksidan & när polisen hoppat ut så hade de sina hjälmar hängandes på sidorna (inte på sig på huvudet alltså)

som sagt när man hör från folk som hört från folk  så har ju den riktiga versionen ett par gånger.

Med.lem
3 759 Inlägg
5 april 2010
Jag tyckte det var lite coolt när helikoptern kom. tongue

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

3 113 Inlägg
5 april 2010
MadeByMe skrev:
cebT skrev:
kuliga bilder.. smile bra jobbat Oskar, som vanligt!

blev ju dock inge A6 eller bus efteråt för våran del. Synd att vi fick våra problem o vart tvungna att lämna. sad

Thx dude!
Tråkigt att höra, och tråkigt att vi inte träffades!

jofan håller med. Vi får ta igen det nångång i framtiden smile

Semper Fi

442 Inlägg
6 april 2010
Mr_EmCom skrev:

Frågan är mer VARFÖR den kom?

Okej att de vill hålla koll men är det verkligen värt de pengarna det kostar för att hålla den i luften?

Livets frågor minst sagt. wink

Med.lem
3 759 Inlägg
6 april 2010
MiWi skrev:
Mr_EmCom skrev:

Okej att de vill hålla koll men är det verkligen värt de pengarna det kostar för att hålla den i luften?

Frågade en av aspärrnings-snutarna om det var deras polare, så skrattade han och sa lite stolt, japp, storebror ser dig.

Ända polisen jag talade med den kvällen och han var inte alls otrevlig eller sur.

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

3 113 Inlägg
6 april 2010
Mr_EmCom skrev:
MiWi skrev:
Mr_EmCom skrev:

Frågade en av aspärrnings-snutarna om det var deras polare, så skrattade han och sa lite stolt, japp, storebror ser dig.

Ända polisen jag talade med den kvällen och han var inte alls otrevlig eller sur.

HAaha... vilken lirare smile älskar såna snutar cool

Semper Fi

25 Inlägg
22 april 2010
Sen efterfrågan, men nån som fick en bild på min Gula Ibiza? En cupra med lite fräschare fälgar. Stod inplastad halva träffen tack vare ett par påhittiga polare...

442 Inlägg
22 april 2010
Enkronan skrev:
Sen efterfrågan, men nån som fick en bild på min Gula Ibiza? En cupra med lite fräschare fälgar. Stod inplastad halva träffen tack vare ett par påhittiga polare...

Stod plastad i 45 minuter. Det tack vare Meguiar's som ville testa sin nya lackkonservering.  Så mycket mediabevakning du fick borde du tacka oss. lol

2 201 Inlägg
22 april 2010
Fina bilder. Det var många fina bilar. Synd man missade all den aktiviteten.
Förstår bara itne varför man måste skräpa ner så förbannat. oO likaså hålla på o kasta saker på polisen osv.

Steker som aldrig förr
503 Inlägg
22 april 2010
dom poliserna jag pratade med var sjukt trevliga. inga sura miner eller what so ever. och jag kom även överrens med ena polischefen att han skulle fixa så alla raggare skulle bli förbjudna i hela sverige big_smile

8-)

Sök