2536
Sök

Bagage Golf IV Problem

26 Inlägg
5 april 2010
Trådstartare
Hejsan jag kan inte få upp bagageluckan.. Det är inte det att den inte låser upp för först va det bara svårt att få upp den man fick lirka några gånger med handtaget så fick man upp den. Men nu går det inte att få upp den alls.. Går det att ta bort inredningen utan att öppna luckan och öppna innifrån på nå vis?

Måste ta isär allting och kolla över och göra rent. Men jag måste juh få upp luckan först på nå vis. Nån som vet nånting?

MVH Erik

fälg fantast
1 086 Inlägg
5 april 2010
hejsan, ja vet exakt hur du ska göra då ja har haft problem med min bagagelucka , obs du måste ha en medhjälpare för detta

be din vän hålla in knappen för bakluckan samtidigt som du startar bilen då öppnas den manuellt,
det är rätt vanligt att solenoiden för bakluckan hänger sig, en ny sådan på vag kostar 1050 kr med arbete , kan säkert hitta billigare löst,

hoppas detta hjälpte

mvh lwN

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71

26 Inlägg
5 april 2010
Trådstartare
Lowenhart skrev:
hejsan, ja vet exakt hur du ska göra då ja har haft problem med min bagagelucka , obs du måste ha en medhjälpare för detta

be din vän hålla in knappen för bakluckan samtidigt som du startar bilen då öppnas den manuellt,
det är rätt vanligt att solenoiden för bakluckan hänger sig, en ny sådan på vag kostar 1050 kr med arbete , kan säkert hitta billigare löst,

hoppas detta hjälpte

mvh lwN

Hålla in knappen? Det är juh ett handtag under VW märket som man drar utåt på en Golf IV(4)? Funkar det ändå? tongue

fälg fantast
1 086 Inlägg
5 april 2010
Kloddie skrev:
Lowenhart skrev:

hoppas detta hjälpte

mvh lwN

Hålla in knappen? Det är juh ett handtag under VW märket som man drar utåt på en Golf IV(4)? Funkar det ändå? tongue

det är det jag menar

hej o hå svenska 2 smile

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71

26 Inlägg
5 april 2010
Trådstartare
Fan va bra då ska jag prova det imorn smile thx

Sök