3198
Sök

Utrustningspaket Saab 9-3 2003-2007

282 Inlägg
13 april 2010
Trådstartare
Heej..

Någon som vet vart man kan se vilken utrustning man kunde välja på en Saab 9-3 2003-2007?

Fanns det vector, med ljusa skinnstolar utan elmanövrering?

Ska titta på en Vector och säljaren kunde inte svara på om det var elstolar eller inte tongue

Ville bara veta om det är möjligt att det finns såna tråkiga stolar?

Redlinefoto
259 Inlägg
13 april 2010
Det finns nog både med och utan, oftast är det nog bara el på förarsätet.
Sen har jag aldrig förståt mig på Saabs paket till 9-3or det stämmer aldrig,
man måste kolla så allt finns med i bilen, det går inte att gå efter vad som sägs och står...

MVH Fredrik
Redlinefoto snart med hemsida :) när jag orkar pilla med det :P

282 Inlägg
13 april 2010
Trådstartare
Okej tack. De märks när man kommer dit då, flesta på blocket verkade vara med el så man får väl hoppas tongue

Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
13 april 2010
Freddan skrev:
Okej tack. De märks när man kommer dit då, flesta på blocket verkade vara med el så man får väl hoppas tongue

Egentligen vad är finessen med elmanövrering? Förhoppningsvis så behöver man bara använda det en gång för att ställa in, sendan rör man inte stolen tills nästa köpare kommer...

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

282 Inlägg
13 april 2010
Trådstartare
Ja men det känns lite skönare och modernare tongue Men visst man ändrar bara en gång så de är ju inte avgörande om man vill ha bilen lr inte tongue

998 Inlägg
13 april 2010
kan ju vara så att det är fler som använder den, och sen så blir det mer precis som man vill ha det med elmanövrering smile

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

282 Inlägg
14 april 2010
Trådstartare
Om någon är intresserad så fanns de faktiskt Sportstolar med ljusskinn fast icke el, fick man se idag när man kollade på bilen..

Senaste foruminläggen

Nyaste forumtrådarna

Sök