Joo de ser så ut.. fick denna av lackeraren idag på mms, så jag skiter i hur dom gör. om dom tar bort dom så gör dom det.. bara det blir bra så är jag nöjd
Gött att bilen får ny lack och framförallt hellack! Blir det samma kulör som förut eller? Tycker dock att lackeraren borde dra bort listerna på dörrar mm, även om det är stor risk att clipsen går sönder...
till o börja med så blir hela bilen grå.. kommer även lacka listerna. kör med se bak och kjolar och aero front bara. men sen när de andra aero sakerna åker på så kommer jag lacka listerna svarta.
Fan va fräscht det blev! Synd att det är så lite aktivitet i tråden bara.. Men gillade inte det bakom framskrämen där. Men ser ut och bli bra ändå. Och du får mycket gjort snabbt tycker jag!
Fan va fräscht det blev! Synd att det är så lite aktivitet i tråden bara.. Men gillade inte det bakom framskrämen där. Men ser ut och bli bra ändå. Och du får mycket gjort snabbt tycker jag!
Jag har inte hämtat bilen än hos lackeraren, men min första tanke var också att de vid framskärmen inte heller blev så bra. isf fixar dom till de.. men den blev bra mkt bättre än förut iaf
Jag har inte hämtat bilen än hos lackeraren, men min första tanke var också att de vid framskärmen inte heller blev så bra. isf fixar dom till de.. men den blev bra mkt bättre än förut iaf
jaha det skulle alltså inte vara där . Då är jag med. Riktigt shysst åk du kommer ha när sänkningen och aero fronten kommer på! Blir det kjolar från resterande paket senare eller ?
jaha det skulle alltså inte vara där . Då är jag med. Riktigt shysst åk du kommer ha när sänkningen och aero fronten kommer på! Blir det kjolar från resterande paket senare eller ?
Joo det är tänkt att det ska bli ett komplett aero paket på den..