Arcangelus: vilken bil syftar du på ? Jag vill gärna veta har dålig koll på garagets byggen då de ofta inte faller i smaken dra iväg ett PM om du inte vill skriva i tråden
Den bilen är brutalt ful. Hur tänkte dom egentligen när dom valde färgerna? Passar ju inte för 5öre! Och hur F*N kan man ställa ut den på Elmia? Vi va ett gäng som fick oss ett gott skratt på Elmia åt den iaf
Hehehe men den lät som fan, har nämligen bott i närheten av var den stod parkerad ett tag
Jo, ja köpte den av en kille som hette Simon. Som hadde en parkeringsplats ute, mkt möjligt.
Ljudet va en av anledningarna till att man gömde sig haha. Men ja blev kär i den där ja såg den, tills man åkte hemmåt, då undra man, vaffan har ja gjort...!?
Alltså. Jag blir nästan förbannad när jag ser det här. Plast och Son (som är med på några av byggena) är ett HÅN mot alla riktiga motorintresserad och tycker om att förfina och sätta personlig prägel. Ett enda stort HÅN då de drar ned motorintresserade i skiten med detta plastruckel. Finns så många fina bilar som fallit offer för denna misshandel.