O liiite mer seriöst: Du har en snik 1.8 Opel, inte de bästa utgångsläget för "trim". Om jag vore dig skulle jag inrikta mig på att se till att så många hästar som möjligt hittar hem igen, dvs se över tändsystemet, byta tändstift (kanske till nån "häftigare" variant), byt samtliga filter, kolla upp hur väl lambdan reglerar osv...Det gäller att börja i rätt ände, men jag tror fortfarande inte att du ska modda LMM. För övrigt tror jag att så som ditt luftfilter sitter idag så har du snarare -3-5 Hk, men förmodligen ett "häftigare" insugsljud som får dig att tro "herre jävlar va den går nu, ojoj!!!"....
Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure