Ännu en gång har dessa inkompitenta människor bevisat sin tröghet i att det "den är visst vinterkörd".
Men stå i ett trångt jävla garage o ta en snebild på typ en dörr när du lyfter armarna o mosar in dig i hörnet för att få en helbilsbild men ICKE så går det inte o göra hos alla som kanske ( KANSKE) i detta fall har ett för litet garage för att ta ett bra kort inne i garaget o därav körde ut den. men TITTA! lågt miltal o inga dubbdäck på.
kan kanske inte direkt kör omkring mitt i vintern på sommardäck med en sån bil..
d e ingen 740 direkt, eller en fiat!
kanske sitter dubbfritt på?:S eller åretruntdäck kan du se de på bilden eller?
Ännu en gång har dessa inkompitenta människor bevisat sin tröghet i att det "den är visst vinterkörd".
Men stå i ett trångt jävla garage o ta en snebild på typ en dörr när du lyfter armarna o mosar in dig i hörnet för att få en helbilsbild men ICKE så går det inte o göra hos alla som kanske ( KANSKE) i detta fall har ett för litet garage för att ta ett bra kort inne i garaget o därav körde ut den. men TITTA! lågt miltal o inga dubbdäck på.
kan kanske inte direkt kör omkring mitt i vintern på sommardäck med en sån bil..
Varför överhuvudtaget orka diskutera om en bil varit vinterkörd eller inte? Är det något vi någonsin kommer få reda på? Spelar det någon roll? Njae, det beror på hur bilen ser ut när man tittar på den.
Det är inte någon på detta forum som kan säga med 100% säkerhet att den bilen ÄR eller INTE ÄR vinterkörd. End of story.
Varför överhuvudtaget orka diskutera om en bil varit vinterkörd eller inte? Är det något vi någonsin kommer få reda på? Spelar det någon roll? Njae, det beror på hur bilen ser ut när man tittar på den.
Det är inte någon på detta forum som kan säga med 100% säkerhet att den bilen ÄR eller INTE ÄR vinterkörd. End of story.
Än en gång: Kontentan av mitt inlägg var aldrig "Haha, den är visst vinterkörd". Jag fann det lustigt att endast visa bilder från en snötäckt parkeringsplats när en av säljpunkterna var "aldrig vinterkörd". Håller du inte med, visst, skratta åt att någon skrivit "besiktad og skatad" istället, eller "inkompitent" för den delen. Det rör mig inte ryggen, jag har delat med mig av en annons jag fann lustig så jag är nöjd. Det är bara onödigt att dra hela tråden från ämnet för en sådan liten sak.
Är de då inte dags för chrizz att dra lite hårdare regler ? . Att inte lägga in annonser som bilar inte vinterkörda om dem inte är de till 100% och alla dessa jävla stavfel ?. Så vi får lite annonser värda lite uppmärksamhet ?.
Skall väl inte behövas med hårdare regler - det är ju upp till oss som postar inlägg att ta oss själva i kragen. Så om alla drar sitt stå till stacken så blir det bra, och därför börjar jag att dra personen ovanför mig i örat, och så kan vi fortsätta så tills alla känner att vi förstår vad vi vill
I love being a nobody - because nobody is perfect.
kanske sitter dubbfritt på?:S eller åretruntdäck kan du se de på bilden eller?
oavsett så är den inte vinterkörd bara för att man tar ut den ur garaget för bättre bilder!
sorry för ännu mer OT men kunde inte låta blir så jag ringde den numer fd ägaren då bilen är såld och han sa att bilen aldrig är vinterkörd och det är helt vanliga sommardäck på bilden och INTE några M+S däck!!!
så tror ni fortfarande den är vinterkörd eller?
alltså seriöst. kan inte alla jävla människor bara sluta oponera sig på *aldrig vinterkörd* bara för att den står i lite snö? tänk på vad det är för bil. ja menar en normal jävla människa vinterkör inte en sån bil.
en volvo kan man göra så med. o saab o andra kanske mindre märvärdiga modeller, men inte en sådan eller liknande!
sorry för ännu mer OT men kunde inte låta blir så jag ringde den numer fd ägaren då bilen är såld och han sa att bilen aldrig är vinterkörd och det är helt vanliga sommardäck på bilden och INTE några M+S däck!!!
alltså seriöst. kan inte alla jävla människor bara sluta oponera sig på *aldrig vinterkörd* bara för att den står i lite snö? tänk på vad det är för bil. ja menar en normal jävla människa vinterkör inte en sån bil.
en volvo kan man göra så med. o saab o andra kanske mindre märvärdiga modeller, men inte en sådan eller liknande!
så slut på OT för min del
skönt att avreagera ibland
Man kan inte alltid lita på vad säljarna säger. Den har säkert bara körts till kyrkan på söndagar oxå av en gammal tant. Vad jag menar är att det aldrig går att bevisa om den är det eller ej, även om säljaren säger det.
Sen kan man köra alla bilar i snö, det finns ju någon som kör med lamborghini med takbox och som kör hela året runt med den. Men visst att den står i snö bevisar inte heller att den är vinterkörd.
så slut på OT för min del
skönt att avreagera ibland
Man kan inte alltid lita på vad säljarna säger. Den har säkert bara körts till kyrkan på söndagar oxå av en gammal tant. Vad jag menar är att det aldrig går att bevisa om den är det eller ej, även om säljaren säger det.
Sen kan man köra alla bilar i snö, det finns ju någon som kör med lamborghini med takbox och som kör hela året runt med den. Men visst att den står i snö bevisar inte heller att den är vinterkörd.
Alltid lika roligt att hitta en bil som säljaren anser är stylad. Men är det bara klistermärket på tanklocket som är stylingen eller?
Eller tärningarna som hänger i backspegeln!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Nu sitter jag i solen och det är lite svårt att se skärmen, men är inte baklyktorna tonade också?
De vete fan om dom är, det kan vara solen!
/Benny
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
http://www.blocket.se/uppsala/Audio_100_2_0_34009954.htm?ca=10&w=1 kan vara komiskt med litet skrivfel i rubriken
Kanske en kombinerad Audi och en ljudbil???
/Benny