Kan ju bara berätta min historia eftersom jag inte har bilder.
Det började när bodykitet komit hem. tänkte jag provmonterar och ser hur det fungerar över vägbulor m.m. just fronten då. monterar den olackad, lägger plåten i rutan och åker. detta är dag kväll.
Kommer 5km, blir sedan stannad av en snut som vänt efter mig. kommer fram till min ruta och säger, "aha, där har du skylten" förklarar lite snabbt varför den ligger i rutan. han säger det är ok. nästa polis kommer "men skylten då?" Den ligger i rutan. det är ok. får blåsa. 3 poliser står och tittar på fronten, säger till mig "detta blir nog bra, lycka till med bygget.
Dag 2: på väg till jobbet, halvägs dit dyker en fågel över vägen. titta i backspegeln, ser inget.
tanken var "F*N", stannar går fram, mycket riktigt intrasslad halvägsrunt i fläkten sitter den jäkeln
stendöd
Sen går det ett tag gör klart fronten lackar den monterar nät. på väg till jobbet 3kn hemifrån, möter en bil med släp, ser däcket lossna på släpet och studsa mot mig, hinner väja undan men hör hur ngt smäller i fronten, stannar går ut kollar men ser inget förrän lunchen på jobbet ser jag stora jack i fronten sprucken lack m.m. så var bara att montera loss och slipa ner allt & laga upp för att sedan ställa av bilen.
det är det värsta som hänt min bil.