Jag sommarjobbar på ett åkeri med både lastmaskiner och lastbilar...totalt 8 veckor...kör 75 tons timmertruck och hjullastare volvo L180E med 20m3 flisskopa på ...tjänar i grundlön runt 127 kr/timmen sen ob på vardagar är runt 23 kr/timmen och ob på helgdag är 45 kr/timmen ! Har dessutom betalda matraster å så för att jag jobbar skift !
Jag skiter i att det är manligt, jag gör det för att det är KUL! Och vi tjejer klarar det lika bra som er om inte bättre. Hatar att höra såntdär...jag skiter i att jag är tjej och jobbar i en manlig bransch, jag är lika mycke värd för det. Jag gör ju samma jobb ändå!
Sitter o ringer o säljer glocalnet Rätt slappt sommarjobb tjänar mellan 100-300 i timmen för säljer ja 0 en timme för ja bara 60 säljer ja en får ja 100 för dne timmen säljer jag 2 får jag 220 säljer jag 3 får jag 300 brukar ligga mellan 1-3 per timme
packar s.k. "valppaket" för nutro (hundmat) har då en timmlön på ca 250 spänn... senhar ja ett till spännande jobb (samma arbete) där ja har 1200kr timman. torkar av dammiga kattmatsäckar. får 5kr/st o gör 240st på typ... 40 minuter. så ja klagar ju inte på de.. o då jobbar ja kanske, 1-2 ggr/vecka...
This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.
Sitter o ringer o säljer glocalnet Rätt slappt sommarjobb tjänar mellan 100-300 i timmen för säljer ja 0 en timme för ja bara 60 säljer ja en får ja 100 för dne timmen säljer jag 2 får jag 220 säljer jag 3 får jag 300 brukar ligga mellan 1-3 per timme
puh. det där måste va tungt. sålde det här på bolaget riktigt skit !
nejdu, tacka vet ja Felia..
Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )
Jag skiter i att det är manligt, jag gör det för att det är KUL! Och vi tjejer klarar det lika bra som er om inte bättre. Hatar att höra såntdär...jag skiter i att jag är tjej och jobbar i en manlig bransch, jag är lika mycke värd för det. Jag gör ju samma jobb ändå!
Bra.. stå på dig!! Jag tror tyvärr att man inte kan vänta sig så många andra sorters kommentarer än den du fick i ett sådant här forum, men kanske att det blir ändring på det i sinom tid. Tragiskt att det för vissa skall spela roll om något är manligt eller kvinnligt.. har ju sett såna kommentarer på amerikanska "muskelbilar", men det är ju tyvärr en genomsyrad tanke hos många att "muskelbilar" just skulle vara synonymt med manlighet... nonsens! Tragiskt stereotypt samhälle är det när manlighet/kvinnlighet och dess kopplingar till olika ting skall göras till norm för vissa.
mja, jag har inte fått fast jobb ännu men drygt 17k före skatt i månaden är inte fy skam. Bättre än mitt förra arbete med att köra skogsmaskin.
Sitter på ett företag som tillverkar datorsystem och datorer till såsom John Deer's dator och själva styrsystemet till olika lastbilar osv. Ganska skönt jobb med tanke på flex tider och bra betalt. Sen har man dels en egen dator så man sitter hela tiden uppkopplad o läser på Garaget om dagarna
Bästa ställningen måste ändå vara bakifrån. Fast spegelvänt.
Langar knark,alcohol å driver trafiking (ca 100 kr timmen då jag jobbar "twentyfour seven") sen så levererar jag möbler på skinn soffan och sängen i mölndal