lät du strumpbyxan sitta kvar? eller satt den bara där när du lacka?
man tar självklart bort strumpbyxan lol . kanske skulle bli en skön 3d effekt å andra sidan om den satt kvar
Lite börjar man ju undra hur det kommer sig att du har tillgång till strumpbyxor? Snyggt blir det i alla fall
Kan ju bara spekulera, men i början av tråden så sa han att han hade en 1åring och väntade en till. Så chansar på att någon kvinna är med i rollen någonstans
thnx , använder iwatas airbrush sprutor och en iwata kompressor anpassad för motivlack , sen har jag större kompressor när jag lackar med stora lackpistolerna .
Grymt snyggt. Nu fick ja lite inspiration av dig. Ska fan ta ut min motor i helgen. Å få ut hela handen ur röven å börja någon gång! :p
kul att man kan hjälpa dig få ut handen ur röven , måste kännas obehagligt och handikappande att förvara den där , då ser jag fram emot lite action från ditt bygge(som jag älskar) då ????
Grymt snyggt. Nu fick ja lite inspiration av dig. Ska fan ta ut min motor i helgen. Å få ut hela handen ur röven å börja någon gång! :p
kul att man kan hjälpa dig få ut handen ur röven , måste kännas obehagligt och handikappande att förvara den där , då ser jag fram emot lite action från ditt bygge(som jag älskar) då ????
Haha, de där skrattade jag åt väldigt länge i bilen påväg hem! jodå jag hoppas de händer ngt snart. Så den blir klar någon gång! Kul att ha 1 Fan iaf;) ös på med bilder nu å sporr mig ännu mer! Jag reserverar mig för stavfel! Skrivet med iphone på krokig skogsväg !
Reyez : inte skall du sitta å skriva medans du kör ???? låter livsfarligt
Turbo.karlsson : effekten är sjukt mycket bättre i solljuset än vad man kan fånga med kameran . , å andra sidan är det roligare om det är finare i verkligheten än tvärtom
skall ut i garaget strax för ett långpass dvs om inte barnen stoppar mig tanken ikväll blir väl att slipa på insuget , har fixat lite nya sliptrissor som funkar kanon , och en heldel poleringsmatriell , så räkna med tokblanka bilder inom en snar framtid
snyggt kommer ihåg hur nöjd man va den dan projektet börjar gå åt rätt håll med grundfärg så nu har du inte mycket kvar till lack. Lite slipa bara men det fixar du.
Tack till C_Lazer, C Sutt, Robertfab, Peter_Eriksson och alla andra.
Tommy Out.
snyggt kommer ihåg hur nöjd man va den dan projektet börjar gå åt rätt håll med grundfärg så nu har du inte mycket kvar till lack. Lite slipa bara men det fixar du.
jo det känns som det börjar bli nedförsbacke i projektet , skall slipa som en dåre de närmsta dygnen , blir en jävla massa skrymslen å vrån bara , men det skall nog gå bra det med sen blir lack och till slut klarlack , sen kan återmonteringen av spisen å allt annat på börjas , shit vad kul det skall bli
ikväll skall jag ut å lägga andra slipgrund lagret denna gång med förtunning så man får en snygg finish på det hela , nu är de värsta slipskårorna borta i allafall ser fram emot å få lägga den slutgiltiga lacken nån gång nästa vecka