fan va gott Corren lovar riktigt fint väder (18) grader , så snåla inte , det låter som en riktig byhåla och det är det oxå , men vi är riktigt duktiga på att hitta på saker , tveeeeeeeka inteee !!!!!!!
Ja mitt attackskåp är ju inte klar än så... men pilsnerskåpet kommer att rulla imorrnkväll ändå så hehehe.. tittar nog förbi o kollar läget.
Det värkar alldrig bli klart? har gått snart mer än ett år nu!
Jag har inte bråttom serru. men det börjar likna något nu iaf. tänkte försöka få igång den tills action meet men men.. hmm schhh jag har lagt en bild på den gamle volvons album.. schhhh
Ja mitt attackskåp är ju inte klar än så... men pilsnerskåpet kommer att rulla imorrnkväll ändå så hehehe.. tittar nog förbi o kollar läget.
Jag har inte bråttom serru. men det börjar likna något nu iaf. tänkte försöka få igång den tills action meet men men.. hmm schhh jag har lagt en bild på den gamle volvons album.. schhhh
hehehe sant man ska inte ha bråtom, kollat igenom dina projektbilder o det ser riktigt bra ut Du får bjuda mig på ett åk sen
kunde va kul och åka på om det inte regnar och asfalten bjuder på bra fäste om det blir något sånt senare på kvällen
Fan låter som om du bor 50 mil härifrån, men nu bor du ju ändo i mjölby kan ju inte kosta dig något att titta förbi Kommer bli mycket folk tror jag!!!!
hehehe sant man ska inte ha bråtom, kollat igenom dina projektbilder o det ser riktigt bra ut Du får bjuda mig på ett åk sen
Ja det ska jag göra sen när den är färdig. det lovar jag hehe.. skit inte ner dig då bara, för den lär gå nåt så jävulskt när den är klar..