Bra träff till regnet:) mer bilar kom än vad jag trodde:) de vart ju klart i onsdags att de skulle bli en träff så Synd att snuten kom till BT, menmen vart lite på citygross i mantorp istället:)
Bra träff med lagom mkt folk, lite synd att regnet kom bara
Måste ge extra beröm till "raggarn" som körde 244;an allså.. Inte dåligt att åka lika brett, om inte bredare än skyline på 300hk++, med EN SUGIS på typ 130hk.. Mer sånt vill vi se..
ok,, men hur orginal den är var så hade de nog mer hk än en b23a ? hah. Nej men skylinen åkte brett och fint också, men så imponerad över hur han kunde bryta upp den på ställ och bara hänga i med den sega motorn=)
ok,, men hur orginal den är var så hade de nog mer hk än en b23a ? hah. Nej men skylinen åkte brett och fint också, men så imponerad över hur han kunde bryta upp den på ställ och bara hänga i med den sega motorn=)
mvh
vilken menar du? den rutiga?
Han menar nog mattes 244, dannes rutiga 245 är inte orginal i motorn iaf:P
Träffen var superb, dock var det väldigt synd att det inte blev något av racet som skulle ta plats precis utanför efter BT problemen med polisen. Snackade föresten även med en polis o dom sa att det är "bra att vi använder garaget" då dom får reda på allt här xD så gärna lite diskretare i fortsättningen om race och sådana saker
Riktigt kul träff i övrigt, hoppas på liknande snart igen!!
Här kommer bilderna jag tog under träffen. Samtliga bilder finns att få i högupplöst & utan garaget loggan . Skriv bara en kommentar under bilden så skickar jag länk till det. Vissa bilder är uppladdade i galleriet och vissa på en annan sida, därför vissa saknar garaget.org loggan. Men alla bilder kommer upp i galleriet senare.
"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team
Bra träff till regnet:) mer bilar kom än vad jag trodde:) de vart ju klart i onsdags att de skulle bli en träff så Synd att snuten kom till BT, menmen vart lite på citygross i mantorp istället:)
vad hade du väntat dig när du skriver att alla ska dit??