Lämnade in min ögonsten för toning av alla rutor idag, dagen gick fort och jag åkte för att hämta bilen, kollade väldigt noggrant på toningen för att se om allt var som det skulle, såg väldigt bra ut så betalade och åkte därifrån, åkte några hundrameter och stannade till, gick ur bilen och såg en brutal REPA precis bredvid tanklocket!! Blev helt vansinnig och åkte tillbaka för att prata med gubben som var där, det enda han hade att säga var att jag ska bevisa att det är dem som gjort det?!!
Bilen är precis två veckor gammal, hade den inne på MrCap behandling igår och dem kan intyga att det absolut inte var några repor när den lämnade dem ! Dock finns det inga fotografier som kan bevisa för gubben att det inte var något innan han tonade den..
Tips och råd uppskattas !! Har redan kontakt med en tidning som troligtvis kan hjälpa mig men fler tips vore guld! Ni som är som mig, väldigt pedanta fattar nog hur det känns nu, VARFÖR INTE BARA ERKÄNNA MISSTAGET OCH TA DET SOM EN PROFFESIONELL FÖRETAGARE????!
Senast redigerat av RallyArt (18 maj 2010)