"en bil utan stereo är som en cykel utan trampor"
vw_nicko skrev:okej har inte orkat läsa igenom 65732058920 kommentarer Sydeken skrev:vw_nicko skrev:nice vart har du köpt trä vinylen?? Den frågan verkar vara populär i den här tråden, bauhaus för 27493 gången!!
Sydeken skrev:vw_nicko skrev:nice vart har du köpt trä vinylen?? Den frågan verkar vara populär i den här tråden, bauhaus för 27493 gången!!
vw_nicko skrev:nice vart har du köpt trä vinylen??
evilaudio skrev:vw_nicko skrev:okej har inte orkat läsa igenom 65732058920 kommentarer Sydeken skrev:Den frågan verkar vara populär i den här tråden, bauhaus för 27493 gången!!bara för att du e så JÄVLA lat..
vw_nicko skrev:okej har inte orkat läsa igenom 65732058920 kommentarer Sydeken skrev:Den frågan verkar vara populär i den här tråden, bauhaus för 27493 gången!!
Sydeken skrev:Den frågan verkar vara populär i den här tråden, bauhaus för 27493 gången!!
vw_nicko skrev:japp elle bekväm evilaudio skrev:vw_nicko skrev:okej har inte orkat läsa igenom 65732058920 kommentarer bara för att du e så JÄVLA lat..
evilaudio skrev:vw_nicko skrev:okej har inte orkat läsa igenom 65732058920 kommentarer bara för att du e så JÄVLA lat..
vw_nicko skrev:okej har inte orkat läsa igenom 65732058920 kommentarer
evilaudio skrev:vw_nicko skrev:japp elle bekväm evilaudio skrev:bara för att du e så JÄVLA lat..vilket är typ samma sak..
vw_nicko skrev:japp elle bekväm evilaudio skrev:bara för att du e så JÄVLA lat..
evilaudio skrev:bara för att du e så JÄVLA lat..
Noiseprojekt skrev:90-talister...
MIKK0 skrev:Noiseprojekt skrev:90-talister... Ja, det blir lätt så när dom dricker bröstmjölk tills dom börjar skolan ^^
racer-putte skrev:MIKK0 skrev:Noiseprojekt skrev:90-talister... Ja, det blir lätt så när dom dricker bröstmjölk tills dom börjar skolan ^^va det nån som sa mjööööööölk lr
Noiseprojekt skrev:racer-putte skrev:MIKK0 skrev:Ja, det blir lätt så när dom dricker bröstmjölk tills dom börjar skolan ^^va det nån som sa mjööööööölk lr jag fokuserade mer på bröst
racer-putte skrev:MIKK0 skrev:Ja, det blir lätt så när dom dricker bröstmjölk tills dom börjar skolan ^^va det nån som sa mjööööööölk lr
MIKK0 skrev:Ja, det blir lätt så när dom dricker bröstmjölk tills dom börjar skolan ^^
evilaudio skrev:jag e fan gammal nog för att kunna vara farsa till fler av er men är glad att jag INTE är det. haha
racer-putte skrev:skulle du inte göra nått ih elgen du sa du
evilaudio skrev:racer-putte skrev:skulle du inte göra nått ih elgen du sa du har hunnit me å göra massa annat i helgen dock måste jag få ihop seaten så lite garagetid fick de bli.
Rallyraacer skrev:Vad heter dom fälgarna du hade på passaten ?
racer-putte skrev:Rallyraacer skrev:Vad heter dom fälgarna du hade på passaten ? tror bestämmt dom heter ace dino men de vet jue örjan