kom igen nu folket kom gärna och hjälp till att göra denna midsommarkväll minnesvärd. ju fler som kommer ju roligare träffen blir.
här en förklaring på utställnings klasserna denna kväll:
Best presentation betyder att dem tävlande ska försöka presentera sin bil på ett så originellt /udda sätt som möjligt detta behöver inte betyda att det är värsting bil . nä i denna tävling är det mer hur man presenterar sin bil som är huvudsaken och att man får den att sticka ut på så sätt. Alla deltagare får köra fram sin bil och berätta om den 5 min framför publiken. sen så får ni hela kvällen på er att jobba er fram o väcka uppmärksamhet på alla sätt tex strippa framför sin bil, pynta med ballonger inte vet jag ^^ var kreativa endast fantasin sätter gränserna.
Peoples choice folket röstar fram den bilen dem anser är snyggast och är värd beröm.
Bästa tjejbilen ungefär samma som peoples choice fast då röstar man ändast på bilar som ägs och har bygds om av tjejer.
Det går att anmälla sig till flera av klasserna om man vill. för att vara med och tävla kostar det 25 kr då får ni nummer som folket kan rösta på och en plats på utställnings området.
hihi va kul att du vill komma benny hihi förstår det hoppas flytten går bra kramar Vera
Ja det får man ju hoppas o även för dig du flyttar ju i samma veva..
hihi tackar jap samma dag tom ^^
Ja det e samma dag som jag me flyttar på blir flytt på förmiddagen sen träff på kvällen kan de bli bättre. Ses där nere såg at du bytt plats men jag hittar dit inga problem..
Annars så kan vi göra sällskap om du inte hittar..
Hon har förklarat vart de e men ja kan möta upp dig i Lkpg så åker ja efter dig ner:)
får se lite var jag är så kanske ja med hänger på från lkpg beror på hur flickvännen jobbar den helgen ^^
visst bara så man vet innan så kan vi mötas i linköping om ni vill så.skicka ett PM till mig så ja vet..kan ju mötas ex vis cloetta parkeringen eller vid MAX..
Högst troligt att jag dyker upp men käns lite surt att man inte känner någon på träffen.
hejsan du är jätte välkommen bara att komma fram till oss vi e alltid glada för att träffa trevligt nytt folk så du behöver inte gå o känna dig ensam. mvh vera
hoppas på bra väder då blir kvällen ju mycket roligare. god mat o dryck fint väder,fina bilar, trevligt bilfolk o bra live musik. vore typ den perfekta sättet o fira midsommar på
hoppas på bra väder då blir kvällen ju mycket roligare. god mat o dryck fint väder,fina bilar, trevligt bilfolk o bra live musik. vore typ den perfekta sättet o fira midsommar på
Nu börjar tråden dö lite skriv gärna om ni undrar över något jag har fixad med band nu det blir 2 st Rockabilly band varav ett är the Gearheads tror att det kommer bli en grymt trevlig kväll