2364
Sök

Inför: Midsommar bilfest, Skeppsgården/ Valdemarsvik 26/06 2010 kl 16.30

602 Inlägg
5 juni 2010
Trådstartare
Slayer_ skrev:
Slayer kommer om ägaren är nykter

du är jätte välkommen smile mvh vera

632 Inlägg
6 juni 2010
Räkna in mig Vera om jag inte är alkoholiserad tongue

Mvh/Tobias

Kärlek växer inte på träd, den är gul och stavas T-5R :).

602 Inlägg
6 juni 2010
Trådstartare
kom igen nu folket big_smile kom gärna och hjälp till att göra denna midsommarkväll minnesvärd. ju fler som kommer ju roligare träffen blir.

här en förklaring på utställnings klasserna denna kväll:

Best presentation
betyder att dem tävlande ska försöka presentera sin bil på ett så originellt /udda sätt som möjligt detta behöver inte betyda att det är värsting bil . nä i denna tävling är det mer hur man presenterar sin bil som är huvudsaken och att man får den att sticka ut på så sätt. Alla deltagare får köra fram sin bil och berätta om den 5 min framför publiken. sen så får ni hela kvällen på er att jobba er fram o väcka uppmärksamhet på alla sätt tex strippa framför sin bil, pynta med ballonger inte vet jag ^^ var kreativa endast fantasin sätter gränserna.

Peoples choice
folket röstar fram den bilen dem anser är snyggast och är värd beröm.

Bästa tjejbilen
ungefär samma som peoples choice fast då röstar man ändast på bilar som ägs och har bygds om av tjejer.

Det går att anmälla sig till flera av klasserna om man vill. för att vara med och tävla kostar det 25 kr
då får ni nummer som folket kan rösta på och en plats på utställnings området.
Senast redigerat av Volvo-lollungen (7 juni 2010)

602 Inlägg
8 juni 2010
Trådstartare
du e jätte välkommen tobbe big_smile hoppas att ännu fler vill komma
Senast redigerat av Volvo-lollungen (8 juni 2010)

142 Inlägg
8 juni 2010
Volvo-lollungen skrev:
Black_Ghost skrev:
Volvo-lollungen skrev:

hihi va kul att du vill komma benny wink hihi förstår det hoppas flytten går bra smile kramar Vera

Ja det får man ju hoppas o även för dig du flyttar ju i samma veva..

hihi tackar big_smile jap samma dag tom ^^

Ja det e samma dag som jag me flyttar på blir flytt på förmiddagen sen träff på kvällen kan de bli bättre.
Ses där nere såg at du bytt plats men jag hittar dit inga problem..

274 Inlägg
9 juni 2010
Ja kommer iaf inte hitta men de löser sig, ja ringer dig annars Vera om ja kör vilse som ja kommer göra:)

602 Inlägg
9 juni 2010
Trådstartare
buddha88 skrev:
Ja kommer iaf inte hitta men de löser sig, ja ringer dig annars Vera om ja kör vilse som ja kommer göra:)

haha låter ju bra wink hihi står ju karta på sida 1 annars så ringer du bara ^^ inga problem vettu

142 Inlägg
9 juni 2010
buddha88 skrev:

Annars så kan vi göra sällskap om du inte hittar..smile

274 Inlägg
9 juni 2010
Black_Ghost skrev:
buddha88 skrev:

Hon har förklarat vart de e men ja kan möta upp dig i Lkpg så åker ja efter dig ner:)

283 Inlägg
10 juni 2010
buddha88 skrev:
Black_Ghost skrev:
buddha88 skrev:

Hon har förklarat vart de e men ja kan möta upp dig i Lkpg så åker ja efter dig ner:)

får se lite var jag är så kanske ja med hänger på från lkpg smile beror på hur flickvännen jobbar den helgen ^^

Black Deevill

1 302 Inlägg
10 juni 2010
Högst troligt att jag dyker upp men käns lite surt att man inte känner någon på träffen. hmm

142 Inlägg
10 juni 2010
BlackDeevill skrev:
buddha88 skrev:
Black_Ghost skrev:

får se lite var jag är så kanske ja med hänger på från lkpg smile beror på hur flickvännen jobbar den helgen ^^

visst bara så man vet innan så kan vi mötas i linköping om ni vill så.skicka ett PM till mig så ja vet..kan ju mötas ex vis cloetta parkeringen eller vid MAX..

mvh benny tongue

602 Inlägg
10 juni 2010
Trådstartare
fegge_89 skrev:
Högst troligt att jag dyker upp men käns lite surt att man inte känner någon på träffen. hmm

hejsan smile du är jätte välkommen smile bara att komma fram till oss vi e alltid glada för att träffa trevligt nytt folk big_smile så du behöver inte gå o känna dig ensam. mvh vera

602 Inlägg
11 juni 2010
Trådstartare
Nu har jag ändrat lite på första sidan som kan vara värd att kolla på för er som kommer. smile

283 Inlägg
12 juni 2010
fegge_89 skrev:

men man kan ju alltid lära känna nytt folk då smile

Black Deevill

602 Inlägg
14 juni 2010
Trådstartare
hoppas på bra väder big_smile då blir kvällen ju mycket roligare. god mat o dryck fint väder,fina bilar, trevligt bilfolk o bra live musik. vore typ den perfekta sättet o fira midsommar på big_smile

142 Inlägg
14 juni 2010
Volvo-lollungen skrev:
hoppas på bra väder big_smile då blir kvällen ju mycket roligare. god mat o dryck fint väder,fina bilar, trevligt bilfolk o bra live musik. vore typ den perfekta sättet o fira midsommar på big_smile

ja går ju knappt inte bli bättre tongue

602 Inlägg
15 juni 2010
Trådstartare
Nu börjar tråden dö lite hmm skriv gärna om ni undrar över något smile jag har fixad med band nu smile det blir 2 st Rockabilly band varav ett är the Gearheads big_smile tror att det kommer bli en grymt trevlig kväll

LTJD
192 Inlägg
17 juni 2010
Intresset verkar svalt tongue

Flyger just nu:
SAAB 9000 AERO
SAAB SONETT III - 71
SAAB 900 CABRIOLET

602 Inlägg
17 juni 2010
Trådstartare
Mattss0n skrev:
Intresset verkar svalt tongue

nja mkt folk skriver bara pm men inte här så knepigt att hålla igång tråden tongue

Sök