2543
Sök

Inför: Midsommar bilfest, Skeppsgården/ Valdemarsvik 26/06 2010 kl 16.30

602 Inlägg
1 juni 2010
Trådstartare
#1
https://www1.garaget.org/gallery/archive/86661/947828_2xl426.jpg


Hejsan nu har vi glädjen att hälsa deltagare samt publik varmt välkomna till en Midsommarfest för oss som gillar bilar.
Vart: Sjömännens Gästgiveris Gräsmatta Skeppsgården/ Valdemarsvik/ Östergötland
När: 26 juni 2010 kl 16,30 (alltså dagen efter midsommar afton)
alla typer av bilar är välkomna
både Jänkare Europabilar Jappsare mm ju fler ju roligare.   
här en länk för o hitta stället: 
http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.asp … sult=False
länken är till stället parkerings personalen kommer att stå sedan säger dem vart ni får parkera
Otroligt vacker plats att ha en bilfest på måste jag säga. Direkt vid havet.
Hoppas att det blir en trevlig kväll med vackert väder o trevligt bilfolk o prata med.
Och hoppas att alla hjälps åt att göra denna kväll minnesvärd:D


Vi kommer att ha:


Bilutställning där man har skansen att vinna fina pokaler

Midsommarstång

Live musik 2 st Rockabillyband
bland annat the Gearheads http://www.thegearheads.se/

Korvgrillning och dryck och matservering/toalett mm finns på plats

Och om vädret tillåter så kommer även ett gäng tjejer från Volvo s70 clubben att bjuda på en het bikini biltvätt wink 

Utlottning av goda priser och prisutdelning.

Lite bus o lek på kvällen



Bilutställningen kommer bli 3 grenar Peoples choice, finaste tjejbilen och best presentation pris så bjud gärna lite på er själva wink

här en förklaring på utställnings klasserna denna kväll:

Best presentation
betyder att dem tävlande ska försöka presentera sin bil på ett så originellt /udda sätt som möjligt detta behöver inte betyda att det är värsting bil . nä i denna tävling är det mer hur man presenterar sin bil som är huvudsaken och att man får den att sticka ut på så sätt. Alla deltagare får köra fram sin bil och berätta om den 5 min framför publiken. sen så får ni hela kvällen på er att jobba er fram o väcka uppmärksamhet på alla sätt tex strippa framför sin bil, pynta med ballonger inte vet jag ^^ var kreativa endast fantasin sätter gränserna.


Peoples choice
folket röstar fram den bilen dem anser är snyggast och är värd beröm.

Bästa tjejbilen
ungefär samma som peoples choice fast då röstar man ändast på bilar som ägs och har bygds om av tjejer.


Det går att anmälla sig till flera av klasserna om man vill. för att vara med och tävla kostar det 25 kr
då får ni nummer som folket kan rösta på och en plats på utställnings området.



För er som inte vill vara med på utställningen är träffen gratis.

föranmällan behövs ej men anmäl er gärna pm till mig ändå ni som vill ställa ut bilen för det vore bra att veta på ett ungefär hur många som kommer och först till kvarn gäller då vi har ett begränsad utrymme på utställnings området.


På gräsmattan kommer endast utställningsbilarna att stå pga eventuell brist av plats, publiken får stå på rad bredvid vägen.  parkeringspersonal kommer att vara på plats och visa vart ni ska ställa er.


Efterfest är planerad o klart men det får vi ta pm.



Som vanligt är det såklart en alcohol och skräpfri träff

För er som vill festa finns det goda möjligheter att campa och även vandrarhemmet har öppet.
träffen är ca 20 m från havet så fint kommer det att bli för natur och bilar kan faktiskt gå ihop wink så möjlighet att ta ett dopp i havet finns om det nu blir tillräckligt varmt för det.   


Ta med er ett glatt humör och bra väder wink  ^^


ses där wink
ställ gärna frågor om det är något ni undrar över.



Denna kväll är sponsrad av:

Sjömännens Gästgiveri och krog

S70 Performance Club

Valdemarsviks motorsportclub 

   
                                                                                     Mvh Volvo Lollungen
Senast redigerat av Volvo-lollungen (19 juni 2010)


11 Inlägg
1 juni 2010
#2
Alltså det är ju roligt att du har försökt att skapa bilträffar i Viken men känns lite som att det kanske är dags att ge upp den idén eftersom det aldrig har blivit något vidare värst bra resultat av träffarna o tyvärr så känns den här sista lite väl desperat!

Får se om denna träffa kommer bära eller brista som det heter, jag tror tyvärr på det sist nämnda

Lycka till!

602 Inlägg
1 juni 2010
Trådstartare
#3
Hanna86 skrev:
Alltså det är ju roligt att du har försökt att skapa bilträffar i Viken men känns lite som att det kanske är dags att ge upp den idén eftersom det aldrig har blivit något vidare värst bra resultat av träffarna o tyvärr så känns den här sista lite väl desperat!

Får se om denna träffa kommer bära eller brista som det heter, jag tror tyvärr på det sist nämnda

Lycka till!
Träffen är ju inte ens i viken.
men angående viken träffarna
så tyckte jag att den första träffen blev mycket lyckad
andra träffen kanske blev mindre lyckad men det var ju inte direkt smidigt att sound and styleträffen var samtidigt och även Volvoträffen så det var ej så konstigt att träffen blev ganska liten.
Jag tror faktiskt att denna kan bli riktigt bra.
btw är inte desperat tycker bara att det är roligt att se om man kan få ihop lite folk o fixa en bra träff.  mvh vera
Senast redigerat av Volvo-lollungen (18 juni 2010)


1 278 Inlägg
1 juni 2010
#4
du kan ju inte ta betalt när du har en träff på en parkering? och sen borde du skaffa Google chrome där det finns rättstavnings program!

Street Knight

602 Inlägg
1 juni 2010
Trådstartare
#5
syabo skrev:
du kan ju inte ta betalt när du har en träff på en parkering? och sen borde du skaffa Google chrome där det finns rättstavnings program!
Det gör vi endast pga att vi är tvungna att skaffa priser och material och parkeringen/gräsmattan är inte allmän men ägs av hotellet. Jag har google chrome hmm jävligt oskysst sagt
Senast redigerat av Volvo-lollungen (18 juni 2010)


1 278 Inlägg
1 juni 2010
#6
får man göra så? för vem som helst får väll åka till en allmän parkering?

Street Knight

602 Inlägg
1 juni 2010
Trådstartare
#7
syabo skrev:
får man göra så? för vem som helst får väll åka till en allmän parkering?
mjo men du kanske inte har läst ordentligt. skrev att dem som ska vara med och ställa ut får betala en liten avgift. det är klart att dem som inte ställer ut får parkera utan avgift.  dem som betalar 25 kr får ett nr så att folk kan rösta på deras bilar. btw det är inte en allmän parkering
Senast redigerat av Volvo-lollungen (15 juni 2010)


1 278 Inlägg
1 juni 2010
#8
okej, då hänger jag med.

Street Knight

274 Inlägg
1 juni 2010
#9
Tredje gången gillt från min sida dåsmile nu ska ja fan i mig komma ner assåsmile


602 Inlägg
1 juni 2010
Trådstartare
#10
buddha88 skrev:
Tredje gången gillt från min sida dåsmile nu ska ja fan i mig komma ner assåsmile
hihi va bra wink du och herman e jätte välkommna big_smile


142 Inlägg
1 juni 2010
#11
ska oxå komma ner då ..har fixat bakaxeln m.m tills dess..
fast denna gången skippar jag karavan har fullt upp me lite annat oxå både flytt o jobb m.m.

602 Inlägg
1 juni 2010
Trådstartare
#12
Black_Ghost skrev:
ska oxå komma ner då ..har fixat bakaxeln m.m tills dess..
fast denna gången skippar jag karavan har fullt upp me lite annat oxå både flytt o jobb m.m.
hihi va kul att du vill komma benny wink hihi förstår det hoppas flytten går bra smile kramar Vera


142 Inlägg
1 juni 2010
#13
Volvo-lollungen skrev:
Black_Ghost skrev:
ska oxå komma ner då ..har fixat bakaxeln m.m tills dess..
fast denna gången skippar jag karavan har fullt upp me lite annat oxå både flytt o jobb m.m.
hihi va kul att du vill komma benny wink hihi förstår det hoppas flytten går bra smile kramar Vera
Ja det får man ju hoppas o även för dig du flyttar ju i samma veva..

602 Inlägg
1 juni 2010
Trådstartare
#14
Black_Ghost skrev:
Volvo-lollungen skrev:
Black_Ghost skrev:
ska oxå komma ner då ..har fixat bakaxeln m.m tills dess..
fast denna gången skippar jag karavan har fullt upp me lite annat oxå både flytt o jobb m.m.
hihi va kul att du vill komma benny wink hihi förstår det hoppas flytten går bra smile kramar Vera
Ja det får man ju hoppas o även för dig du flyttar ju i samma veva..
hihi tackar big_smile jap samma dag tom ^^


1 397 Inlägg
1 juni 2010
#15
Får väl ta och besöka lilla viken big_smile


602 Inlägg
2 juni 2010
Trådstartare
#16
lill3bror skrev:
Får väl ta och besöka lilla viken big_smile
hihi trevligt trevligt big_smile du e jätte välkommen


283 Inlägg
2 juni 2010
#17
kan ja så är det självklart jag kommer smile kommer nog kunna bli riktigt trevligt smile

Black Deevill

Japan Quality
670 Inlägg
2 juni 2010
#18
Synd det är på midsommardagen sad

P.Sköld
Honda il potere dei sogni

602 Inlägg
3 juni 2010
Trådstartare
#19
Powerman skrev:
Synd det är på midsommardagen sad
haha mjo det är ju på midsommar dagen men de kommer bli en grym fest så det är värt att åka hit ändå wink
Senast redigerat av Volvo-lollungen (15 juni 2010)


12 Inlägg
5 juni 2010
#20
Slayer kommer om ägaren är nykter

Våld och vaselin löser problem


Sök