Ok, har du nu en motorhärva från en 240 så ser det ut så här i anslutningsdonet mot bilens övriga el:
---------------------------------------------------------------
Vi tar det på Norska för omväxlings skull (det finns två varianter på kontaktdon - 9 och 11 poligt)
-tynn grønn fra lh2.4 pinne 14 til ac pressure switch (glem denne)
-tykk rød /gul fra bensinrele til hoved pumpe (monter sikring på denne)
-tynn rød/grå fra lh 2.4 til ac rele (glem denne)
-tynn blå (se uthevet tekst under)
-hvit/rosa lh 2.4 pinne 22 til instrument lampe lamda sonde( hvis du har)
-violet lh 2.4 pinne 26 til instrumentpanel vekslingsindikator (Glem denne)
-tynn blå/sort lh2.4 pinne 34 til speedometer (kobles på samme ledning som kommer fra bakaksel, men bare å drite i)
-tynn Blå/gul Kobles til signal fra tennings lås til starter (merket 50)
-tynn gul/rød fra forvarming lamdasonde- kobles sammen med tynn blå.
-tynn rød\svart - finnes kun i enkelte 9-pol ledningsnett og kobles sammen med den blå.
Notera att man faktsikt måste ansluta "tynn blå/sort lh2.4 pinne 34 til speedometer" för annars vill inte LH2.4 fungera riktigt ok.
Här är hela guiden:
http://www.bilforumet.no/200-serien/101 … fk-ft.html/Göran