3459
Sök

Snyggt med detta kanske?

67 Inlägg
7 juli 2010
Trådstartare
Hej! tänkte fråga er om ni tror det är snyggt om man lackar listerna vid sidan och kofångarna fram och bak i samma färg som bilen istället för och ha dem svarta? (Min volvo 740 då alltså) ingen som har bild på hur det ser ut? tacksam för tips och svar!
Senast redigerat av ironandre (7 juli 2010)

I got Dubs!
2 423 Inlägg
7 juli 2010
Nej. behåll dem svarta. den "följer" ju fram o bakstötfångaren

67 Inlägg
2 augusti 2010
Trådstartare
Okej, men man ser ju dagens bilar t.ex. volvo s70 m.fl som har hellackerade "kofångare" ? har funderat på det.. Även stylade 740:is och 940:is som har hellackerade kofångare.

100% ninja
342 Inlägg
2 augusti 2010
mm, eller köpa en modernare bil, som kommer se snyggare ut eftersom den gjordes nerlackad?

Fear Nothing Risk Everything. I know violence isn't the right answer, i got it wrong on purpose.

206 Inlägg
2 augusti 2010
740 GLT lackeringen är helt klart snyggast på en 740, trots att jag är väldigt för att lacka alla lister osv på alla bilar men 740 ser det inte rätt ut med hellackat tycker jag, lycka till polarn med vad du än väljer smile

Rub Dub a Dubstep

67 Inlägg
2 augusti 2010
Trådstartare
hehe tack för funderingar! Just nu har jag GLE lack och tycker det är snyggt smile dock är det inte firma gjort så är ju inte 100% bra, men duger.

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
2 augusti 2010
740ins kofångare passar inte i att vara hellackade, i sånna fall får du skaffa andra kofångare, o grejjer för att det ska se bra ut... jag hade behållt den lacken du har, för den ser bra ut...

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

67 Inlägg
2 augusti 2010
Trådstartare
Japp, tänkte med samma att om man ska lacka allt i samma färg som bilen så får man ha kjolpaket t.ex. addon. Då kan det tänkas bli snyggt. Tack så mycket!
Senast redigerat av ironandre (2 augusti 2010)

Sök