Wildstylez: du var väl inte ens på träffen? Sen varför tror du jag vill se en streetbil, kan du specificera ordet streetbil? Vet inte ens vad du pratar om, du yrslar mannen.
Nu måste jag förklara mig här så alla förstår. Jag kan gärna åka på parkeringsträffar men då vill jag ju se fina bilar, lite ovanliga bilar...inte alla för det går ju inte såklart!
Nu tror ni säkert att inte en volvo 740duger för mig? Jodå absolut, en fin volvo 740 i fint skick men några shyssta fälgar och utan massa dekaler och ett gäng folk som begrundar sin baslåda tycker jag kan vara nice. kan även gå igång på amazoner...i bra skick eller rätt stuk är aldrig fel...är det en dyr bil? näää! finns ju faktiskt fina bilar av alla märken, jag är ingen märkesbög bara för jag äger en bmw, jag kanske åker merca imorgon det är det ingen som vet.
Parkeringsträffarna drar folk runt 18 -22år mestadels. klart det finns undantag. Men då sätts ju nivån och standarden där efter också. har varit på säkert hundra parkeringsträffar och sett det mesta men i mitt tycke så gillade jag inte denna...det är mitt val, det fanns liksom inget intressant att se här. såklart det fanns fina bilar men inget jag lyfte ögonbrynen för...men det är ju inte erat problem utan mitt! jag säger bara vad jag tycker.
Mvh Fredde
Senast redigerat av FreddeK (20 juli 2010)