Jaa vad säger ni ? Blev faktiskt positivt överaskad när jag kom dit av att det, trots de dåliga vädret, kom så många bilar. Nu var det ju bara lite lätt regn i ca 40 min sen sprack det ju upp och blev tillslut riktigt fint
Synd bara att det blir sådan spridning på bilarna på parkeringen ... Men kul var det
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
jag tycker det var en skoj kväll synd bara att man inte visste vart dom skulle köra race, fick reda på vart alla var när polisen hade kommit dit men annars var det en kanon dag!
Trevligt, regnet gav sig precis när man kom dit. Inga som misskötte sig direkt heller Lyckades även hitta raceplatsen typ 20 min innan de började, kanske kommer upp en film på det (?)
det var helt klart värt att åka 12 mil enkel för att kika på bilarna från örebro trakten Å det var riktigt kul att se att det stod bilar kvar å tjatade vid 24.00 rycket.. Återkommer troligen på nästa träff å kanske får med ett par bilar till från trakten..
känner väl att man inte riktigt platsar längre på dessa parkeringsträffar, vet inte varför men känner kanske att åldern spelar in...man är ju inte 18 längre...hmmm.
Vad ville dom den silvriga e46M3 på racet vid ormesta? Vad jag såg gjorde han inget fel överhuvudtaget, ändå brännde dom föbi oss som fan och plockade han.
Jag måste säga att jag blev förvånad när jag kom i spöregn och det var en hel del bilar där redan vi 20.00. Blev en sjukt kul kväll och det kommer bli en ny träff snart med men ett datum är inte klart än. Bara att hoppas att vädret är på rätt sida redan från början. Hittade de här iaf. NA kommer väll senare förmodligen http://www.utryckning.se/index.php/2010 … meet-2010/
Mycket lyckad kväll måste jag säga, synd bara att man inte har fått ny kameran, så några bilder blev det tyvärr inte, gör inte så mkt dock. ser fram emot nästa träff.. kul med en stege i stan oxå för en gång skull.