Hallå Var ett tag sen jag uppdatera men jag jobbar och de har varit mycket körningar borta. De enda nya som har hänt är att jag for till gubbjäveln som skulle fixa mellanaxeln och den dumme jävlen hade den kvar i bagaget i sin bil där han lagt den för 5 månader sen . han vågade inte ens träffa mig utan sprang in på lagret och gömde sej . tjejen min satt i bilen utanför och såg han när han försökte smita ut bakvägen . så en utav hans anställda hjälpte mig och gav mig min mellanaxel . Så nu måste jag hitta någon annan som kan svarva den . Det är jävligt irriterande när de blir såhär för man tappar suget att göra något alls..
Ajfan gubben! Men det fixar sig! Snacka med bäcks motorslip i sundsvall då:) Det är jävligt seriösa grabbar:)
hare:D
It's Not a Hobby!! It's Way Of Life!! ProjektTråd
Sponsor: KRT kramfors Rekond & Tvätt, Skyltverkstan Kramfors, Ådalens Bildemontering
Jönssons Glas, Japtuning, Bilskade centrum, Ådalsskolans industri program
hallå Mellanaxeln är färdig ska bara provmontera den de tog 5 timmar för två polare att svarva den grymt tacksam för de :)en guldstjärna till dom skulle ha lyssnat på gumman min från början hon tyckte jag skulle lämna den till någon annan då med
så det blev bra resultat:) Måste lämna in mitt grenrör på planslipning så ja får på turbon som är lite större:)
Mvh
Sponsor: KRT kramfors Rekond & Tvätt, Skyltverkstan Kramfors, Ådalens Bildemontering