29 april 2013
Trådstartare
siiimooon skrev:
BOLIN_ skrev:
Mack skrev:
Tack Christoffer! Det värmer att höra!
Ja men du ser..du vill allt bra gärna ha den kvar..det har jag vetat hela tiden, haha.
Mjae, blev tillräckligt less på den i fredags när ABS- och TRACS-lampan började lysa konstant. Jag orkar verkligen inte med den mer
http://www.carinstructions.com/volvo-s7 … bs-module/Testa det här, det gjorde jag i slutet av sommaren och det har inte krånglat än!
Och Mack, bilen ser riktigt bra ut, dina fälgar är väldigt snygga! Passar riktigt bra ihop med bilen.
BOLIN_ skrev:
siiimooon skrev:
BOLIN_ skrev:
Får kika på det där! Vad gör den egentligen?
Efter att man kilat in en plastbit eller vad man nu tar, så spänns kontaktstyckena ihop och ger bättre kontakt, och det var allt som krävdes för mig, men har man otur så kan det ju vara i boxen.. Men det här kostar liksom inget att testa och det tar någon minut.
Får kika på det imorgon!
Sorry för OT i din tråd Lars!
Det där såg ju ut som en ganska smart lösning, om än temporär. Men ett bra sätt att ta reda på om det är boxen eller inte.
Och offtopic skulle jag väl inte kalla det..jag har ju haft problemet själv, hehe.
Och såklart..man tackar! Är nästan svårt att gå från bilen nu för han är så fin, haha.
Senast redigerat av Mack (29 april 2013)
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.