Ja tror också det faktiskt. Man ska inte underskatta V8an :p Men ändå... 850in är snabb!
FB TA ls1 gör 0-100 under 5 sek
själv ägt en trans am 96 lt1, men automat och piskade alla volvos jag mötte i alla fall
det här med att den skall vara slö pga av kickdown? inte in i alla fall, hade direkt response när jag bottna gasen, hela fronten lyftes och man sköts iväg som en raket hade iofs hookers race headers, kn filter och borla på
han skrev 345 hästar vilket får mig att tro det är en WS6:a så tyvärr kommer du få stor pisk kan oxå vara en ram air, men dom har inte många mindre hästar...
Ja vi får se.....dock ska vi inte köra 0-100 för då vet jag att jag är körd. tror jag har mera chans om vi kör i högre hastigheter...men som sagt så ska vi börja gasa vid 70km/h alt 90km/h...
Nix kommer filma från min bil jag kommer köra i vänsterfilen...ska komma på nåt bra sätt att fästa kameran bara..kan ju inte sitta och filma och växla samtidigt..
En manuell V8 på 345hk drar nog ifrån en lika tung Volvo på 250hk utan några som helst problem. Då spelar det nog ingen roll om ni startar från 70 km/h eller 0.
Det är ju 300hk i R´en. Beror ju lite på hur långt ni ska köra, 200km/h? 250km/h? Hur som helst håller jag på dig Rikard och jag tror du kommer vinna... men det kommer bli väldigt jämnt.
Även om han har V8 och mera vrid så är vridet ointressant i detta fallet anser jag.
Det är ju 300hk i R´en. Beror ju lite på hur långt ni ska köra, 200km/h? 250km/h? Hur som helst håller jag på dig Rikard och jag tror du kommer vinna... men det kommer bli väldigt jämnt.
Även om han har V8 och mera vrid så är vridet ointressant i detta fallet anser jag.
o nu när vi ändå snackar om jenkare så någon som vet hur mkt de är i en plymouth fury 70 med 383 an?--------------- sån hände inte efter från uppsala när vi stannade o drog till 160